xsh minarelli 22,2pk

Status
Not open for further replies.
Marco_v_W said:
wel polijsten he vincent, dan gaan we weer een stukje harder.....
Ik maak er golfbalstruktuur in, heb al een speciaal hamertje gefreesd met de dremel waarmee ik dat kan nabootsen 8). Volgens mij is die sonic straks echt niet te houden zo licht met zoveel vermogen hehe.
 
JA uhm pia is vaker grover aangepakt omdat onderdelen enzo goedkoper zijn mja Erik a.k.a. speed rox was ook onderweg naar een grove score alleen tsja je weet het zelf maar wel ownage :)
 
Goed bezig, ook met die runner hoor!

Maar dan wil ik er ff bijzeggen dat iedereen het geweldig vindt dat er een mina is die hoger scoort dan pia, bij die runner zegt Marco zelf al dat er nog meer uit t halen valt... en ja, eeuwig gezeik, het is bij mij zo gegaan dat ik eigenlijk nog noot een mina blok of scoot heb gehad, alleen maar pia, dus ik ben dan wel een beetje pia-minded, maarja als er zich nog es ooit een leuke rox ofzo aanbiedt zeg ik nie meteen nee...

tis net bier, je blijft bavaria drinken omda je da hebt leren drinken toen je klein was.. maar tegen dommelsch zeg ik ook geen nee...:)

:W
 
Chris@Citta said:
tis net bier, je blijft bavaria drinken omda je da hebt leren drinken toen je klein was.. maar tegen dommelsch zeg ik ook geen nee...:)

:W

ik ben geen bierdrinker maar daar noem je me 2 merken 8P

maar
mina= Heiniken
pia = Kindercola :L :L

nee grappje nette score hoor maar hebben jullie ook grafieken van de andere uitlaten??
 
piaggio<>minarelli

Weet iemand toevallig hoeveel Twins vorig jaar gescoord had met een van hun Zips. Volgens mij boven de 23....dus veel hoger dan deze Aerox
 
lekker vermogen marco :) ik had je lager geschat dan de runner :p

je rijdt met de mhr overrange toch ? mij lijken de 3.6 / 3.9 rollen een beetje zwaar ? hoeveel toeren draait ie @ topvermogen ?
 
Hey Tino, ga je nou weer met je eigen uitlaten aan de slag, om iig het vermogen boven de c21 te krijgen...? benk wel benieuwd na...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top