xsh minarelli 22,2pk

Status
Not open for further replies.
volgens mij heeft de runnner da bank kapot gemaakt ... een mina die hoger scoort als een pia :X ... geef het gewoon toe 8P
 
Goedzo Marco, nu moet ik eigenlijk weer een onverklaarbare PK boven je gaan zitten, maar dat laat ik aan een vriend van me over :p

Zonder gein, superscore! knap werk, doe ik je niet na ;)
 
marco ik heb het gehoord van je score :)
damn echt netjes, ff niet om mina nu af te kraken, maar voo mina is dit toch ZEER netjes ;)
respect ;):)
 
aprillia sr2000 said:
marco ik heb het gehoord van je score :)
damn echt netjes, ff niet om mina nu af te kraken, maar voo mina is dit toch ZEER netjes ;)
respect ;):)

Dus jij wil gewoon zeggen dat mina langzamer is dan pia? :)

omdat deze score het extra boeiend maakt... marco ging gewoon tot het (bijna) uiterste.
 
Hmm dit is toch wel het bewijs dat, als er een beetje aandacht aan een mina wordt besteedt, er ook monsterlijke scores mee kunnen worden behaald.(in opvolging natuurlijk van de score van valentino).

En de score is toch wel ongecorrigeerd(zie ik rechts bovenin staan)?, waar zou je dan gecorrigeerd op uit komen?

@ marco, je mag je nu(volgens mij) wel in het rijtje van profi tuners plaatsten(of stond je daar al :$)

Het wordt nu ook wel eens tijd dat er van een mina met een 50 cc'tje ook een brute score wordt neergezet.:p

Ciao
 
idd ik doel nu neit op de strijd tussen mina en pia, maar mina heeft nog nooit (naar mijn weten ) echt knallende scores neergezet, maar deze score bewijst dat mina ook gewoon zeer hoog kan scoren :)
en ik ben er ook zeker blij mee dat mina een keer een top score neerzet (22.2 vind ik een topcore ja :W)
zeer leuk :)
 
Mja het is makkelijk om over een lage score heen te gaan... daarom dimen wij minamembahs even en gaan pas meedoen als het te hoog gegrepen is voor de pia boys :p
 
Zal dan nog maar een keertje zeggen dat het echt een brute score is :W. Ben alweer hard aan het beunen hehe ;).
 
SJO HE, DAT IS VEEL -:-

cker wel vet, dat er zo hoog gescoord is met mina.
Zegt cker wat over de tuningskunsten van XSH })

{! Echt bizar (op ze mols gezegt +pippi+ )
 
Begint al wat te worden Marco }).

sprintframe.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top