XSH jaguar

Status
Not open for further replies.
eey luuk.

het ziet er allemaal weer chill uit-:-
wat voor kleuren krijg je scooter deze keer.
ik zou zeggen kom binnenkort een keertje banken bij ons.
heel veel suc6 en we zien elkaar tijdens het seizoen wel
 
die filter:X verder wel mooi gedaan, kan alleen nog beter geflowed worden zo te zien;)

kappen zien er al goed uit

grt jordi

Dat flowen zal je vies tegen vallen ;) het is een bestaande SP kelk op die keihin carb.. Die kelkje zijn zo slecht van vorm en lopen totaal niet goed over op de carbu. Als je die overgang van kelk op carbu nog strakker wilt hebben, zal er idioot veel materiaal uit de carbu. moeten draaien met als gevolg dat je de kelk vorm van de carbu naar de klote helpt :)

en luuk, snel ut hok inelkaar gooien *D en vlammen
 
ziet er allemaal lekker uit, filter idd niet.
koop anders gewoon ff n twin air van 2 tientjes, en hou die als
afrag filter. en je xsh filtor voor meetings :)

wanneer ga je je kappies spuiten?
suc6 ermee
 
fiter is maar voor t vlammen op de dijk:) lag inderdaad nog ergens in de schuur:p:W twin air ofso voor meetings er op!

binnenkappen worden in ieder geval mogen gespoten (als het warm genoeg is) in de kleur rood zoals op de voorvork ed:)

martijn kkijk wel even wanneer ik tijd heb;)

wigje is binnen! morgu aankicken en hopelijk vlammen!:D
 
-----------------------NOG EEN UPDATE! 17 MAART 2007---------------------------

HET LEEFT!!!

heb nog geen slangenklem voor op spruitstuk dus heb nog niet gereden...... en carterkap is gaar! die wordt volgende week gecoat en dan gaat er gwn helemaal nieuw binnenwerk in want word er gewoon ziek van!

tankje heb ik verplaats naar achter de buddy.

[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/SP_A0031.jpg[/ir]
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/SP_A0030.jpg[/ir]

filmpje was vindenrijk toen ik er ff op zat................hij loopt nog niet lekker aangezien die het net weer doet sinds een half jaar ofso......

http://s30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/?action=view&current=SV_A0001.flv
 
Last edited:
Je bent best leuk bezig :)

Trouwens, ik wil de pret niet bederven, maar er staat een spelfout op de pet die je hebt laten maken :X

Coureur is met één R.... :D
 
jah maar mijn forumnaam is met 2 R's:p

dus was wel bewust(A) had altijd al deze naam dusja waarom niet gewoon stug aanblijven houden.

heb luchtschroef dicht gedraaid toen deed die het al veeeeel beter:) nu klinkt die al zoals het hoort, natuurlijk zit er nog wat afstel werk aan
 
jah maar mijn forumnaam is met 2 R's:p

dus was wel bewust(A) had altijd al deze naam dusja waarom niet gewoon stug aanblijven houden.

heb luchtschroef dicht gedraaid toen deed die het al veeeeel beter:) nu klinkt die al zoals het hoort, natuurlijk zit er nog wat afstel werk aan

Stel hem liever met je gasnaald en je hoofd/stationair sproeier af en laat je luchtschroef 1.5 slag los, anders zie je straks helemaal door de bomen het bos niet meer.
 
kweet wel hoe ik af moet stellen, maar dat doe ik op de bank wel............ het is maar dat die even loopt.

en gasnaald hoor je op middelste stand te zetten en dan eerst hoofdsproeier afstelle. stationair sproeier moet je ook niet te veel mee klote.

@ willy
ik moet nog een andere buddy scoren in rood of groen ^^
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top