This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Heb nu ook Forza 3 :W :W (en PES10 en WWE 2010 :+)

Heb besloten om me stuur toch maar te houden, want werkt perfect met Forza :love:
Was eerste uurtjes wel even wat gescheld, maar nu gaat het best goed

Alleen even een tafeltje bouwen, want een tv op je bureau is niet zo fijn :+

Weet iemand hier meer over...??

Een half jaar geleden zoiets werd aangekondigd dat er final fantasy 13 voor de X360 uit zou komen.. dit jaar.
Dat is echt mn favoriete spel, dus ben wel benieuwd wanner en of deze nog uitkomt.. alleen ik vind helemaaal niets meer erover??

Ik heb nu ook een zwaar opgefokte Datsun 510
Skyline blok erin gehangen en 4wd op permanent gezet en ding spint nog als een gek.
Ding gaat wel echt ziekelijk hard vooruit.
op 1/4 drag zelfs sneller als een veyron
+/- 1200 pk @ 1.050 kg topsnelheid 365km/h :W

Jammer dat de fotos minder scherp worden door het uploaden en verkleine etc.

Dat is de dragrace auto, ik heb er ook eentje. Echt mee gedrift heb ik nog niet, maar dat zal ik straks eens proberen .

Tip met dragracen geef de auto enorme lange versnellingen. In de 1 een top van ~200, de 2 en 3 daar op aansluitend en je rij lage 22's of hoge 21's @ de mijl . Mijn R2 Veyron is op de hele mijl overigens heel iets sneller, stond daar laatste iets van 200e mee in de ranking. Zal nu ook wel niet meer zo zijn..................

Haha lol @ datsun

Heb me lotus exige ook max getuned. In ze vier nog wielspin. Volgens mij zat die op 900+NM en dan ook nog eens 850 kilo ofzo Ding is gewoon absurd om mee te rijden. Had eerste versnelling heel hoog gedaan liep die in ze 1 344km/u

Dit klopt. Op de TGS laatst is er nog een nieuwe trailer uitgekomen ( check gametrailers.com )
Het spel is gewoon nog niet af, maar hoort in Q1 van 2010 uit te komen.

Gisteren gebelt naar de Xbox Support lijn ( de Elabel via de mail was niet aangekomen ).
Vandaag stond de UPS al aan de deur. Bezorger zei dat ze meestal al binnen een week terug komen, ben benieuwd. Het was al zn 3e xbox van de dag, dagelijkse kost zei die ook nog 8P

Haha klopt. zei die gozer van UPS bij mij ook.
"Zo alweer een xbox die kapot is"
Mijne vorige week maandag op de bus gedaan en vrijdag was ik alweer aant knalle +ralf+

Haha lol @ datsun

Heb me lotus exige ook max getuned. In ze vier nog wielspin. Volgens mij zat die op 900+NM en dan ook nog eens 850 kilo ofzo Ding is gewoon absurd om mee te rijden. Had eerste versnelling heel hoog gedaan liep die in ze 1 344km/u

Mijne datsun heeft 1085 NM

Speelt niemand UFC hier op xbox live ofzo?
Wil gerust eens een goed rondje meppen.

Yes! Heerlijk spel, komt tenminste in de buurt van JiuJitsu Level 55, 100+ wins en iets van 50 losses.
Zodra ik mn xbox terug heb wil ik best een potje met je doen, wat is je gamertag?

ook begonnen aan forza, heb als auto een toyota starlet uitgekozen, en heb er nu de fiat 500 bij hebben jullie ook upgrades gedaan aan de begin auto's? want ik rij de andere er best makelijk uit. (speel op regular)

trouwens 't licht op me controller blijft knipperen/bewegen wat betekent dit?

Dat betekent dat je accu/batterijen bijna leeg zijn.
Bespaar jezelf veel toekomstige ellende en koop je een play&charge kit. ( accu's gaan 20 uur mee en je kunt ze gewoon inpluggen tijdens het spelen. ) Dan zit je niet constant te jagen naar nieuwe batterijen.

ik heb tot ongeveer level 20 geen upgrades gedaan. De auto die je steeds krijgt gewoon competitief genoeg.. En ik speel dan op hard

Status
Not open for further replies.