This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Euhmm zal het zo duidelijk mogelijk vertellen

- Vorige week ging mijn xbox dus raar doen/kapot en heb dezelfde dag nog met 0800 023 3894 (xbox support) gebeld

- Daar heb ik alles moeten uitleggen wat het probleem is en wat persoons gegevens moeten verifiëren (geen aankoopsbon nodig dus).

- Tijdens het gesprek dus het probleem besproken en daar is een aantekening in hun bestand van gemaakt, wat ze dus kunnen bekijken zodra de xbox bij hun op het servicestation binnenkomt.

- Ook daaruit kwam dus dat ik mezelf het beste voor een reparatie kon op geven via internet, omdat dit goedkoper is (lees 18€) en ik geen RROD of foutcode E74 had.

- Via https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nl-nl&lc=1043 alles ingevuld en volgens de juiste stappen gehandeld(Zodra je aanmeld is het enkel een stappenplan en heel simpel te volgen).

- Gister ochtend is mijn xbox (THUIS!) opgehaald en ligt nu in Frankfurt voor reparatie

Over de xbox/microsoft service ben ik in ieder geval heel de tevreden!
Echt alles word netjes uitgelegd en de xbox word thuis opgehaald en weer gebracht zodra hij gemaakt is.

Enige wat bij mij is, dat hij al 2 jaar oud is en garantie periode verlopen is, hierdoor kost dit geintje 89,75€.
Nog relatief weinig geld voor ophalen, reparatie (alles word nagekijken en waar nodig vernieuwd met de nieuwste hardware, kan hij niet worden gemaakt krijg je een nieuw console) en weer thuis gebracht en natuurlijk incl. alle andere ongein wat er bij komt kijken.
Een nieuw arcade console kost het dubbele.

hangt er van af wat je gewend bent.. ik speel al sinds de ps1 met de ps joysticks, en die zijn toch onveranderd gebleven... dus dan raak je daar gewend aan... nu moet ik steeds kijken waar welke knopje zit.

Ja dat is gewening.
Ik heb dat juist met de ps controller.
De besturing bij het zelfde spel is al anders dus ik zat zowiezo al te kloten en maar gauw gestopt.

Daarom zoals jezelf zegt wat je gewend ben zal je dus ook het eerste kiezen.

Zoo

Bericht gekregen dat de xbox weer gemaakt en verzonden is hierheen

hoop hem nog voor het weekend terug te hebben.. naar daar was hij er ook binnen een dag

Heb Forza 3 sinds gisteravond ook! Helemaal top wat mij betreft!
Heb me in dit deel ook maar eens verdiept in painten.....
Uit verveling maar geprobeerd om een politiewagen te maken.
Golf IV R32 leek me daar wel geschikt voor! Niet super bijzonder
vergeleken met andere auto's die ik soms zie! Maartoch voor
1e poging vind ik hem erg lachen

En een stukje over de ring ( nog zonder 112 logo :+ )

Zooo ik kan ook weer Xboxen

Heb vandaag eeen nieuwe xbox terug gekregen van microsoft :W
Hij scheen niet meer te maken te zijn dus hebben ze een nieuwe opgestuurd!

Over die E74 foutcode heb je een jaar langer garantie als je gewone 2 jaar he!
Op RROD heb je 3 jaar garantie na aankoop.. en gewoon xbox support bellen ze zijn niet zo moeilijk!
En anders kost het 90 euri inplaats 150€ minimaal.

Ik heb de mijne maandag opgestuurd en nu alweer terug!
Goed geregeld dus

Forza 3 vandaag legaal binnen gekregen, al speel ik hem al anderhalve week minder legaal. Ben ondertussen @ lvl 24 en heb al wel wat leuke auto's .
Game volledig uitspelen zal idioot veel tijd kosten overigens!. Ik zit na een 6-7 uur spelen nog niet op 10% .

Pff eigenlijk wou ik hem niet kopen forza. Maar uiteindelijk toch maar gedaan vandaag toen ik hem zag liggen de collectors editie.

Heb deel 2 heb daar behoorlijk veel uur in gestoken. Maar het was toch geen topspel voor mij vond ik.

Maar deel 3 is echt geweldig. Leukste vind ik nog met die simpele autotjes rijden. Fiat 500 abart is echt geweldig met wat tuning erop en RWD.

Vind het spel wel vrij makelijk. Op serious win ik nog met gemaak maar daar komt het nadeel al. De tegenstanders zijn gewoon serieus op zoek om je keihard van de weg te beuken. Bij start bijv duikt er meteen 1 je zij in:S Leuk dat ze je niet voor willen laten gaan is in echt ook zo. Maar het lijkt nu meer op een botswagen spel. Daarom spel ik maar op medium omdat ik merk dat ze dat toch stukke minder doen Heb nu al enkele keren gehad dat me auto best kapot was voordat ik ook maar 200 meter heb gereden.

Nog een nadeel ene level is heel mooi terwijl sommige me toch behoorlijk tegen vallen. Demo level is bijv onwijs mooi. Ga je naar het level in japan ofzo is die gewoon beduidend minder helaas.

Des ondanks ga ik hier behoorlijk wat tijd in kwijt zijn met klooien/driften/en gewoon racen

@ kit zit jij nou ook op insidegamer of xboxworld?

Last edited:
Status
Not open for further replies.