Euhmm zal het zo duidelijk mogelijk vertellen
- Vorige week ging mijn xbox dus raar doen/kapot en heb dezelfde dag nog met 0800 023 3894 (xbox support) gebeld
- Daar heb ik alles moeten uitleggen wat het probleem is en wat persoons gegevens moeten verifiëren (geen aankoopsbon nodig dus).
- Tijdens het gesprek dus het probleem besproken en daar is een aantekening in hun bestand van gemaakt, wat ze dus kunnen bekijken zodra de xbox bij hun op het servicestation binnenkomt.
- Ook daaruit kwam dus dat ik mezelf het beste voor een reparatie kon op geven via internet, omdat dit goedkoper is (lees 18€) en ik geen RROD of foutcode E74 had.
- Via
https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nl-nl&lc=1043 alles ingevuld en volgens de juiste stappen gehandeld(Zodra je aanmeld is het enkel een stappenplan en heel simpel te volgen).
- Gister ochtend is mijn xbox (THUIS!) opgehaald en ligt nu in Frankfurt voor reparatie
Over de xbox/microsoft service ben ik in ieder geval heel de tevreden!
Echt alles word netjes uitgelegd en de xbox word thuis opgehaald en weer gebracht zodra hij gemaakt is.
Enige wat bij mij is, dat hij al 2 jaar oud is en garantie periode verlopen is, hierdoor kost dit geintje 89,75€.
Nog relatief weinig geld voor ophalen, reparatie (alles word nagekijken en waar nodig vernieuwd met de nieuwste hardware, kan hij niet worden gemaakt krijg je een nieuw console) en weer thuis gebracht en natuurlijk incl. alle andere ongein wat er bij komt kijken.
Een nieuw arcade console kost het dubbele.