This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Ligt eraan wat je persoonlijk vind Vind je het leuk om een team te leiden en tactisch te spelen? Of vind je het leuk om "gewoon" te knallen?

Ik vind op.flashpoint alleen leuk om met bekende te spelen, en het lijkt ernet op of flashpoint te vroeg is uitgebracht. Want details zijn een beetje om te huilen .

MW2 is nog niet uit maar toch zou ik voor MW2 kiezen aangezien ik een cod "freak" ben

Jow heren,

er waren hier toch wat lui die RROD kunnen fixen? heb hier namelijk 2 xdozen staan die niks meer doen. (beide van de eerste lichting nog zonder hdmi enz)

Zou mooi zijn als iemand dat kan fixen

mijn xbox is ook nog van de eerste lichting zonder hdmi.

heeft het toch 3 jaar gedaan zonder problemen tot van de week.
Baal der wel van..

Maarja goed uitzicht als hij weer terug komt hij is vandaag opgehaalt.

die gozer van UPS zei echt zo:
"Zoo dit is zeker ook weer een xbox"

heb zelf op ebay, batery pack's (7 euri) dual charger (5 euri) en hdmi kabel (2 euri) gekocht, van de week binnnen gehad, net zo goed als orgineel, en scheelt je fk veel geld.

Idd eBay. Echt HDMI kabels voor nog geen €5,-. En nog goed qualiteit ook. Wat nou Mediamarkt of BCC ! Long live eBay !

net operation flashpoint dragon rising uitgespeeld

best tof spel en het is wel leuk leuk als de spec-ops je proberen te flanken.
heb een aantal keer gehad dat ze echt tot 10 meter langs me heen kropen maar niet in de gaten hadden dat ik er met me groep zat.

dat zijn wel de leukere momenten.
verder was het wel veel van hetzelfde.

Zoiezo je team aansturen is cool. Ook het feit dat je als specops team een missie snachts voorbereid voor de infantry de volgende ochtend vond ik wel nice.

Ik ben ook een eindje maar volgens mij gebruik je de helft van het eiland niet in de missies. En helikopters heb ik ook nog niet ingezeten en ik zit in missie 11.

vind batman trouwens ook een aanrader, best vet spel...

vandaag weer partij dvd's binnen gehad, dus ik ken weer ff vooruit

begin de xbox ook steeds vetter te vinden, grote aanbod spellen, en zowat gratis

alleen jammer van de controller, heb toch liever die van de ps3

Vind de controller van de xbox juist veel beter dan dat kleine ps3 ding.

Weet allebei precies hoe ze spelen bij het zelfde spel en toch blijf ik dan bij de xbox controller.
Hij toch een maat groter en vind hem echt beter in de hand liggen daardoor.

Morge ga ik ook Operation flashpoint halen, iemand die vrijdagavond dan co-op wilt? 8)

Ik ben wel belg, dus jullie moeten een hoog niveau aanhouden...

hangt er van af wat je gewend bent.. ik speel al sinds de ps1 met de ps joysticks, en die zijn toch onveranderd gebleven... dus dan raak je daar gewend aan... nu moet ik steeds kijken waar welke knopje zit.

Status
Not open for further replies.