This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Als je NFS Shift al realistisch vind dan houd je hart maar vast bij Forza zonder assist ( zoals het hoort ).

Shift is zo arcade als maar kan

Haha Ok thanks. :W Overheen gelezen.

Ik bedoelde eigenlijk me " Wat dan ? " , " Wat is er op 10 November 2009 ? ". Maar Ok... :+

Haha Oh. Mja , datums interesseren me niet echt. :+ Zodra ik een nieuw spel zie op de download site , pak ik 'm niet mee. Hoef niet perseé de eerste te zijn die 'm speelt oid.

Nou ik heb bijde gespeeld Forza 3 is zeker wel leuk maar nfs is dit keer als je hem goed instelt en speeld zeker geen arcade en het stuurt zeker niet kut het is zeker een goede,race game zeker te vergelijken met bijvoorbeeld een grid,er zijn gewoon 2 goeie race games gebracht forza en nfs super en werd tijd heb grid nu al regelmatig uit gespeeld op extreem mode dus het is super!

Zo Arcade als maar kan, wil niet zeggen dat het slecht is natuurlijk, is puur afhankelijk van je persoonlijke smaak.

Borderlands meh, de grafische stijl is me te cartoony, en het "loot" systeem bevalt me niet. Je kunt wapens niet upgraden, en er is geen andere gear. Dus je doet het puur voor wapens die random en willekeurig droppen.
Check wel deze even, is fun:
http://xbox360.ign.com/dor/objects/957206/borderlands/videos/borderlands_spc_realgamer.html

Status
Not open for further replies.