This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Powerslide kan ook heel goed met een 4 wieler @ PGR4 kan ik je vertellen

met motogp 06 had ik de smaak goed te pakken. maar omdat 07 er zooo veel op lijkt was ik er snel op uit gekeken.

PuttenSR: gelijk heb je, maar met 4 wielen kan ik het niet

Kheb '06 nooit gespeeld, maar kan me best voorstellen dat het veel op elkaar lijkt

Enn bioshock: echt vet, maar als je hem eenmaal hebt uitgespeeld ( zon 20 uurtjes op normal ) raak je hem nooit meer aan, of je moet echt perse alle achievements willen. Maar wel echt iets dat je eens gespeeld moet hebben.

edit: kort maar krachtige kijk op bioshock: dan begrijp je misschien beter wat ik bedoel: http://gamesforlunch.blogspot.com/2007/08/bioshock.html#links

Last edited:
Haha, hey tis wel een scooter(2wielah) forum! Vooruit, kzal het eens proberen aan de hand van die tutorial

Regel jij eens goud marcelletje^_^ Dan kun je me inmaken met forza

erh...via een webshop misschien? het is gewoon een kaartje dat je koopt in de winkel, en dan moet je die code invoeren. Net zoals de oldskool beltegoed kaarten.

@ gerwin kijk gewoon ff op kieskeurig.nl en bij tweakers bij de pricewatch

daar staan meestal de laagste prijzen van shops en of ze op voorraad zijn, en zie je ook wel reviews e.d. van gebruikers. en

@Remco:
Daar heb ik al gekeken.

De JVC en de LG die ik in het lcd tv topic posten.
Ontlopen elkaar niet veel kwa prijs en revieuw cijfer.

Nope, je zet gewoon een internetkabeltje erin ( bv die van je pc ). Tenzij je draadloos netwerk hebt, dan erhm, weet ik niet precies wat je allemaal kunt doen

iig: ja het is best simpel^_^

als je een wireless netwerk hebt kun je een wireless netwerk adaptor kopen. heb ik ook. werkt perfect!
Deze plug je gewoon achterin de usb aansluiting.

edit:
trouwens, je hoeft niet perse een kaart te kopen om op xbox live te komen.
Je kunt een gratis silver account aan maken. hiermee kan je gewoon demo's checken, achievements van je maten bekijken, en (wel met credits) arcade games kopen.
Een gold account kost geld, voordeel hiervan is dat je online tegen vrienden kan spelen. Dit kan met een silver account niet.

Wat kan je eigenlijk met die achievment points ?

Ik dacht altijd dat je met die 'G's' dingen kon kopen.

Heb nu trouwens 1 maand Xbox Live Gold

Heb jij een USB Wireless ding?
Die ori dingen van xbox360 wireless druk je tog in je netwerk aansluiting?

Maar zon usb ding werkt dus ook, die zijn namelijk een stuk cheaper dan die van 360 (80/90 euries oid?)

Beter steek je gewoon een kabel in je router van je draadloze netwerk heb ik ook en klaar.

Bespaard je nog meer doekoe's

Status
Not open for further replies.