WTF is er met M.Schumacher?

70ccAerox

Well-Known Member
Jongens ik ben zelf een schumacher fan en zie de laatste tijd dat het NIET goed met hem gaat. Het gaat SLECHT met schumacher.

Ik denk niet dat het ligt aan de nieuwe reglementen want in het begin van dit seizoen was schumacher net zoals die vroeger was.
Het zou aan Ferarri kunnen liggen want ze hebben een nieuwe auto en sinds toen is alles slecht gegaan. (denk dat hij er 1 race mee heeft gewonnen)

Wat is er nou aan de hand met schumacher? Kan die nou echt niet meer rijden, ligt het aan ferarri of heeft hij gewoon een beetje pech?
 
Advertisement - register to remove this

ja maar iemand die altijd 1e rijdt wordt nu op een ronde gezet haha. hij staat nog 1e btw.. op 1 punt verschil. ik neem aan dat de nieuwe auto tochj beter moet zijn
 
ik denk dat t grootste verschil m in de banden zit.
michelin heeft op t moment gewoon de betere band en dat maakt blijkbaar dus veel uit in de f1
 
Originally posted by Art!
ja maar iemand die altijd 1e rijdt wordt nu op een ronde gezet haha. hij staat nog 1e btw.. op 1 punt verschil. ik neem aan dat de nieuwe auto tochj beter moet zijn
nieuwe auto hoeft nietb altijd beter te zijn.
Wat mij iig opvalt is de gedrevenheid van Montoya en van Alonzo, en dat maakt ze snel. Maar van schumi is het idd vaag, want ze geven hem echt wel een betere auto dan Barichello
 
Ook groot fan, baal er ook van! Denk idd dat de bridgestones en erg grote rol spelen. Weet iemand wanneer dat fuckin contract eens afloopt!?

Pech, ook een factor, speelt een grotere rol dan ooit te voren.

Motivatie is denk ik voor schumi geen probleem, zijn crew daarentegen weer wel, die gasten zijn nu natuurlijk al 3 jaar aan het presteren. Gaat t dan minder jah dan is er nu ook de wil niet.
 
Originally posted by NRGstephan
idd, beetje te vergelijken met valentino rossi

Maar Rossi is niet zo'n arrogante klootzak zoals herr Schumacher.

In beide sporten is het trouwens ook best spannend hor. Rossi vs Gibernau. En F1 is helemaal niet meer 1 grote schumacher show.
 
Originally posted by Lennox
Maar Rossi is niet zo'n arrogante klootzak zoals herr Schumacher.

In beide sporten is het trouwens ook best spannend hor. Rossi vs Gibernau. En F1 is helemaal niet meer 1 grote schumacher show.
idd.
Vind het zowieso leuk als een ander wint.

Maar Gibernau heeft de zelfde motor als Rossi, dat kan Alonzo niet zeggen tov Schumacher
 
Originally posted by PsychoDude_666
Motivatie is denk ik voor schumi geen probleem, zijn crew daarentegen weer wel, die gasten zijn nu natuurlijk al 3 jaar aan het presteren. Gaat t dan minder jah dan is er nu ook de wil niet.

Anders brabbel je even Olav Mol na :rolleyes:

Ik weet zelf echt niet waar het aan ligt, misschien prive-gebied..
 
olav idd, 8) dacht voor de mensen dei het niet hadden gezien 8P
Maar gewoon gelapt bedoel dat was niet tof om te zien, de "jongere" generatie die gewoon de oude vertrapt :eek: Misschein had ie toch beter kunnen stoppen want op deze manier word het geen waardig afscheid!

Nou nu op monza, prachtisch thuis circuit moet toch keer goed gaan... Als de achterkant er niet ff afbreekt ofzo :eek:
 
haha t maakt mie geen flikker uit wat schummie doet.Ben ANTI schumacher dus ik vind t wel kewl :) .Eindelijk laten andere zich zien van voren, altijd maar schumacher bahhhh.
 
vind het ook wel koel dat ie nie meer wint, en het mooiste is een spannend seizoen, met nog 3 races te gaan, nog 3 reeele kanshebbers, en daarachter ook nog een paar die eerste kunnen worden, maar die kans is voor die 2 (R. schumi en alonzo) niet zo groot, overigens ook gaaf dat de alonzo nu de jongste GP winaar is, en daarbij meteen schumi op een ronde zet.

prachtig moment dat ie em op een ronde zette, da was echt mooi om te zien
 
Back
Top