WTF: Easyparts!!! Help

Status
Not open for further replies.

sf bob

Well-Known Member
Beste mensen,

Ik ben al geruime tijd bezig met een project zip.
Helaas duurt het allemaal weereens wat langer als verwacht door een aantal tegenslagen...

ik had 2 maanden geleden bij easyparts.nl voor 70 euro aan onderdelen gekocht en deze zouden ze onder rembours sturen.
Vervolgens kon ik na 3 weken het pakketje ophalen bij het postkantoor. Ik kwam binnen bij de PTT en ze zeiden dat mijn pakketje kapot was. De mevrouw liet mij het pakketje zien en het was inderdaad half opengescheurd. Ze zei dat het misschien wel door de postbode was opengemaakt, omdat er losse schroeven inzaten die klonken als geld:? ... Ze raadde mij aan om het pakketje niet aan te nemen. Dus ik zeg: kost dat extra?
Nee de kosten waren voor easyparts... En toen ik keek naar het half kapotte pakketje zag ik ook een paarse kickstarter ipv. een blauwe. Ik ga daar uiteindelijk weg zonder pakketje en ik stuur easyparts dezelfde dag nog een mailtje met de rede van mijn retournering en dat ik een paarse kickstarter zag ipv. een blauwe.

Easyparts heeft nooit meer gereageerd op mij email en stuurde mij 2 weken gelede opeens weer het pakketje. Ik haal wederom weer het pakketje af bij de PTT en betaal 70 euro. NU zit er dus weer een paarse kickstarter in en 1 ventieldopje terwijl ik een verntieldop set had besteld.
Er staan ook nog een hebo stickervel en hebo handvaten in de backorder van easyparts.. deze zou ik dus nog later ontvangen:mad:

Nu krijg ik vandaag een email van easyparts met de eis dat ik 25 euro extra moet overmake op hun rekening vanwege de extra kosten die easyparts heeft gemaakt.
Ze sturen me dus verkeerde spullen.. niet compleet en vrage ook nog een 25 euro extra!!!! Ik ben echt super boos.
Ik heb echt het gevoel dat easyparts mij probeert te flashen.. ze reageren dus niet op mailtjes en hebben geen telefoon nummer..

ALs ik niet binnen het termijn betaal, komt er een deurwachter schrijven ze...

Wat moet ik doen om toch mijn spulle binne te krijgen en niet die 25 euro extra te hoeven betalen?????

MVG

Bob
 
Advertisement - register to remove this

Tja, verkeerde spullen sturen doen ze daar blijkbaar dus wel vaker. Maat van me bestelde een Phantom zijstandaard en kreeg er eentje voor Peugeot...

Ze lopen je idd flink te naaien, wel erg slordig van ze allemaal.
 
Het lijkt me niet dat je hiervoor hoeft te betalen. Dat ze iets verkeerds opsturen kan gebeuren maar als er bij de ptt je is verteld dat de retour kosten voor easyparts zijn dan lijkt me dat dat ook wel zo is :S
 
Originally posted by Casje
Deurwaarder voor 25 euro. Dan hebben hun toch meer onkosten?

Ja, precies. Ik denk dat dit meer een dreigementje is. Wel erg lomp zijn ze daar, zoiets kunnen ze toch ook op een normale manier oplossen.
 
tsjah, klote voor je.... maar met dit soort relatief kleine aanschaffen kan je toch gewoon naar een dealer in de buurt gaan? scheelt misschien een paar euro, maar je hebt het gelijk en zonder problemen......

incassokosten worden trouwens verhaald op degene die moet betalen ;)
 
volges mij mogen ze niet eens dreigen met een deurwaarder , was laatst zon programma over op tv maargoed misschien terugsturen dat als het zo moet je wel rechterlijke stappen onderneemt ofzo :)
 
Originally posted by Mitsjiel
Moet ik ff telefoonnummer voor je opzoeken? Ik ben namelijk bekend met de zaak. (in goede zin trouwens :p)

Dit zou ik super tof van je vinden...
Ik wil het graag netjes afhandelen met easyparts en ik doe dat liever telefonisch dan via een email waarop je 2 weken moet wachten.

voeg me anders even toe: bobvanoppenraay@hotmail.com

Groetjes bob
 
gewoon niet betalen die 25euro extra, hebben ze bij mij ook een keer gedaan toen ik ruim een maand moest w88 op iets van 35euro ofzo en vervolgens had ik dus al ergens anders het spul gehaald, kwamen ze ook aan dat ik 25euro moest dokken etc...gewoon niet op reageren je hoeft toch niet te betalen...ook na 2 geheugensteuntjes niet:)
 
Originally posted by brahim
gewoon niet betalen die 25euro extra, hebben ze bij mij ook een keer gedaan toen ik ruim een maand moest w88 op iets van 35euro ofzo en vervolgens had ik dus al ergens anders het spul gehaald, kwamen ze ook aan dat ik 25euro moest dokken etc...gewoon niet op reageren je hoeft toch niet te betalen...ook na 2 geheugensteuntjes niet:)

goed om te horen:)

maar ik ga toch nog even contact met easyparts zoeken om het helemaal eerlijk af te ronden......

BOB
 
zoiets had ik ook met scootparts... die zaken deugen niet man..

ik had vet duidelijk gezegd dat ik een witte veer wou!!! paar x gezegd.. en nog sturen ze me gewoon een chromen:| niet dat het erg is, want ik had nadat ik besteld had al het id om een chromen te nemen omdat dat beter uit kwam. maja tog dom dat ze het gewoon ff opsturen.. en je niet ff mailen ofzo
 
Balletent daar...

hebben ze van die onderdelen-tekeningen op de site staan, ik denk "handig, daar ga ik bestellen!"

....sturen ze vrdmm hele andere shit op dan ik besteld had :mad:
organisatie is daar echt toppie:|

Lekker bij www.50cc.nl halen;) Kan je gewoon Marcel ff bellen, die geeft nog goed advies ook.

Van cheesyparts kon ik niet eens een tel. nr vinden :rolleyes:
 
50cc heb ik ook de beste ervaring mee... trouwens die scootparts.. zegt: bij elke bestelling een leuke extra.. ik heb helemaal niks gehad :(
 
easyparts is in principe gewoon een winkel. Die in principe gewoon PCS heet en in Purmerend is gestationeerd. Dus als je het telefoonnummer van easyparts zoekt kun je in principe gewoon zoeken op de site van de telefoongids. (In principe)
edit/ ik dacht dat dit de gegevens zijn:
PCS Profile De Fietsspecialist
Zuidersteeg 16
1441BD Purmerend
0299-429962

Fietsen en bromfietsen
correct me when i'm wrong
 
Ez parts zit aan de Neckerweg , das als je bij t sluisie van purmerend rochting Neck rijdt. Dan moet ie volgens mij ernaast zitten

EN als je zoveel principes heb , doe dr dan is wat mee
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top