This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WNH rox

Kappen zijn echt bruut! Ben benieuwd na de velgen ;D
Beste mat heeft die ene dude in ze nek zeg..

dat ben ik niet dat jullie het ff weten ik ben die jongen met die wnh rox bord in zijn klauwen vorige pagina.

ja die met die mat ben ik dus.

velgen

ey sjaak hoop dat die voorvelg wel past maar dan effe kk hardt blazen morgen en hoop dat je aanwezig kan zijn op damwoude , nah succes dan maar he . latterz

ik moet er zeker wel zijn alleen ff die carterdeksel en waterpomp nog regelen en dan boeken gek, mooi.

Jongens ik heb weer wat te vertellen:

werd net voorgeduwd naar hans van wijk een scooterzaak in de buurt en toen ik daar aan kwam zag ik ineend dat me voorvork helemaal naar beneden stond en niet terugveerde, dus ik samen met een maat van me eraan trekken maar geen beweging meer daarin dus hij stond vast:S:S:S

ik naar binnen gelopen krijg ik gelijk een andere voorvork onder me neus gedouwd een buzetti dus die maar ff gekocht alleen ga ik die niet meer spuiten denk ik want de mensen mogen van mij best weten dat het een buzetti is die er nu op zit en geen standaart gespoten meer.

dat was het weer binnenkort weer een foto update.

ja maar nu moet het wel ophouden met die klote geintjes want kost niet weinig zo'n voorvorkje.
is nog wel iets hoor straks wat ineens weer niet meer goed is zal je net weer zien maar voorlopig is er nu helemaal niks meer oud aan de scooter dus hoef het niet te verwachten denk ik.

binnenkappaen ook klaar:

overigens hoorde ik gister dat mijn crome spul over 3 weken klaar zou zijn en ik ga vandaag heel erg mijn best doen op me scooter rijdend te krijgen zodat ik morgen aanwezig ben op damwoude.