This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

4-0 Spanje...Verrassend vind ik. Heb de wedstrijd niet gezien, uitslag gevolgt op www.oranje2006.nl. Zag dat er een penalty was voor Spanje en een rode kaart voor die andere...
 
Ossje said:
4-0 Spanje...Verrassend vind ik. Heb de wedstrijd niet gezien, uitslag gevolgt op www.oranje2006.nl. Zag dat er een penalty was voor Spanje en een rode kaart voor die andere...

Wat dus duidelijk geen penalty was. Spanje was gewoon beter, klaar. Mooi 4de doelpunt.
 
khad het polen echt gegund. de manier waarop ze vochten, en die prachtige redding van hun keeper...

gruwelijk irritant die last minute goals
 
RemcoV said:
En terecht!

Klote polen :#
GODVER... wat een klerelijers zijn het toch ook :X:X:X
Me pa zei het al, "let op, 88e minuut knallen de duitsers de winnende goal".
Het scheelde maarliefst 3 minuten. KUTVOLK:X
 
Agjah het is echt het wk van de laatste minuten

ook al bij Tunesie - Saoedi arabie

Maar idd klote duitsers haha ben benieuwd vrijdag wat het zal worden

Nederland - Ivoorkust Ik denk wel dat ze winnen en als ze verliezen hebben ze een probleem dan moeten ze tegen argentinie beslissende wedstrijd

Btw vond Brazilie en Frankrijk allebij absoluut niet goed spelen gister
 
Lycorda said:
khad het polen echt gegund. de manier waarop ze vochten, en die prachtige redding van hun keeper...

gruwelijk irritant die last minute goals
En als dat nu een keer gebeurt, maar die gasten doen het altijd...

Wel grappig van die kans die ze vlak daarvoor hadden. Op de lat koppen en in de rebound weer vol op die zelfde lat! Volgens mij zelfs op het zelfde plekje... Naja, vind het vervelend om te zeggen maar Duitsland heeft terecht gewonnen.
 
Zandur said:
Nederland - Ivoorkust Ik denk wel dat ze winnen en als ze verliezen hebben ze een probleem dan moeten ze tegen argentinie beslissende wedstrijd

Dat is wel weer typisch nederlands dan
 
Kut moffen :|
Die gasten moeten echt oprotten, zon duitser: in de finale duitsland tegen brazilie en dan wint duitsland. Rot toch op joh gek. Neermaaien die kutgasten, heb een hekel aan dat volk. Bij mij op me werk zijn ook veel polen, lekker voor ze, polen er al uit klotetaal is niks van te maken.