This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Oops...

Dan klopten onze voorspellingen gister dus niet aan de bar :+
Njah... het was ook láát
 
Redmer said:
Oops...

Dan klopten onze voorspellingen gister dus niet aan de bar :+
Njah... het was ook láát

Als ze hadden gewonnen wel, Maar Argentinië staat eerste op doelsaldo.
Dit is wel beter voor nederland, de weg naar de finale is "makkelijker" denk ik.
Nu krijg je Duitsland-Argentinië in de kwartfinale:winner: Dus Duitsland haalt het niet.
 
Geen zin om schema erbij te pakken...

Komt Nederland dan Brazilië tegen in de halve finale?
Of ga ik dan ook er weer van uit dat ze gewonnen hebben...
 
Redmer said:
Geen zin om schema erbij te pakken...

Komt Nederland dan Brazilië tegen in de halve finale?
Of ga ik dan ook er weer van uit dat ze gewonnen hebben...

Jah volgens mij wel..
 
RemcoV said:
Tegen de 1e uit Poule D moeten we toch?

Dat is Portugal right?

jah dat klopt, maar hij doelde op de deze reactie:
Originally Posted by marbossi
Gelukkig mexico i.p.v. portugal, anders waren we kapot geweest
 
Zowieso komen we Brazilie tegen in de halve finale. (mochten we zover komen ) Kwart finale wordt Duitsland of Zweden. En de 8e finale is dus Portugal. In de finale kunnen we weer Argentinie tegen komen...maar das voor later Eerste maar is zien hoever we komen.

Ik snap trouwens niet dat iedereen nl goed vond spelen gister. Middenveld was eindelijk stabiel, maar aanvallend gewoon 0. Beide ploegen speelde niet goed. Wedstrijd was maar saai :X
 
Ach.. Portugal is best te doen, en Engeland speelt ook niet echt goed.

Dus halve finale is iig wel haalbaar, njah... iig niet onmogelijk
 
Ossje said:
Ik snap trouwens niet dat iedereen nl goed vond spelen gister. Middenveld was eindelijk stabiel, maar aanvallend gewoon 0. Beide ploegen speelde niet goed. Wedstrijd was maar saai :X

Gelijk heb je, Ik vond de verdediging best goed maar op het middenveld en aanvallend was er niks. Op de Belgische televisie zijn jullie best slecht beschreven en enkele spelers ook. Niet om te zeggen dat Argentinie veel beter speelde maar de kansen waren er voor de aanvallers (Messi, Tevez, Maxi Rodriguez,...)
 
Die scheidsrechter staat toch een goede pot te fluiten, nou nou nou.
Dit is denk de beste scheidsrechter die ik dit toernooi gezien heb..

Echt goede scheids!
 
sinister said:
jah dat klopt, maar hij doelde op de deze reactie:
Originally Posted by marbossi
Gelukkig mexico i.p.v. portugal, anders waren we kapot geweest

Ja weet ik, daar had ik het ook over :#

Zondag is al best snel, hopen maar dat ze winnen en doorgaan, zou wel weer eens tof zijn :W
 
2-1 Ghana, dus die zijn al door. Tjechie met 10man 1-0 Italie, dat zal niet meer uit handen gegeven worden.
 
''Die Bolle'' nam gewoon de eerste twee wedstrijden effe een balansdag en nu gaat ie maar effe een het werk

Ronaldo blijft toch wel goed, al zouden veel mensen dit volgens mij anders zien
 
Eigenlijk gaat dat hele gezeik van Ronaldo over, de trainer zal vast wel zijn redenen hebben om hem op te stellen, vorige wedstrijd de pass die leidde tot een doelpunt en vandaag weer zelf een treffer