Mark@Typhoon
Old member
Ok ik wil dus een andere krukas gaan plaatsen incl. nieuwe lagers, want ik vertrouw mijn setup en toekomstige setup niet meer op me orgionele as en lagers...
Heb nu Hebo alu 70 ovale poort en die wil ik dus aardig vet laten tunen.. Dus daarom ander asje...
Toch heb ik nog een paar vragen waar ik mee zit..
Ik heb al aardig wat howto's gelezen maar ben er nog niet echt over uit.. Je moet eerst je carter leegmaken, dus: Vario + zooitje erachter, oliepomp, koppeling en vertandingen eruit, carter olie eruit laten lopen, achter wiel eraf, Cilinder + zuiger eraf, Carb + Spruitstuk eraf en verder bekabeling eraf... dit gaat allemaal wel lukken alleen moet ook m'n ontsteking eruit en hier heb ik TOTAAL geen ervaring mee...
Hoe krijg ik dat ding eruit? Eerst haal ik me koelvin eraf en dan?? Ik hoop dat jullie wat nuttige tips hebben en me even kunnen helpen..
Verder zijn C3 lagers best toch? Of beter C4? Ik ga voor de Doppler as aangezien ik daar veel goede dingen over hoor... 8)
Maar Thanx!
Heb nu Hebo alu 70 ovale poort en die wil ik dus aardig vet laten tunen.. Dus daarom ander asje...
Toch heb ik nog een paar vragen waar ik mee zit..
Ik heb al aardig wat howto's gelezen maar ben er nog niet echt over uit.. Je moet eerst je carter leegmaken, dus: Vario + zooitje erachter, oliepomp, koppeling en vertandingen eruit, carter olie eruit laten lopen, achter wiel eraf, Cilinder + zuiger eraf, Carb + Spruitstuk eraf en verder bekabeling eraf... dit gaat allemaal wel lukken alleen moet ook m'n ontsteking eruit en hier heb ik TOTAAL geen ervaring mee...
Hoe krijg ik dat ding eruit? Eerst haal ik me koelvin eraf en dan?? Ik hoop dat jullie wat nuttige tips hebben en me even kunnen helpen..
Verder zijn C3 lagers best toch? Of beter C4? Ik ga voor de Doppler as aangezien ik daar veel goede dingen over hoor... 8)
Maar Thanx!