Originally posted by Mister Z.
Hey, ik wil niet lullig zijn, maar kunnen jullie ook gewoon nederlands praten??? (of is dit te offtopic?)
BTW: wat is dan het verschil tussen Booster en scooter?
Hey, ik wil niet lullig zijn, maar kunnen jullie ook gewoon nederlands praten??? (of is dit te offtopic?)
Originally posted by stormer
Ik vind het geen onzin een maat van me reed op zn snorretje lang zon hekwerk (van zon bouwterrein) met 25 hij week uit voor een kind kwam met zn stuur in het hek terecht. Zal 3 weken in het zieken huis ! Dus je hebt geen auto nodig om verkeerd terecht te komen bond007
Originally posted by Vespa Ciao
maar dit kan ook met een fiets gebeuren trouwens
Originally posted by bond007
ja, en wat zou er gebueren als je met de fiets tegen een gangetje van 25 met veeeeel slechtere remmen moet uitwijken?
ik vind dat ze dan de fietshelm evengoed verplicht kunnen maken..
Originally posted by silver & black
ik vind dit zeer positief dat het eindelijk verplicht wordt voor iedereen!
niet meer dan normaal!
al rij je zelf "maar" 25, er moet maar eens een auto tege 50 tegen u rijden, dan ben je ook d00d
goed initiatief
Originally posted by ZipRS
Tsja, ik beschouw een a-klasse als een fiets met motor....
Het gaat even hard, alleen hoef je niet te trappen en er gelden exact dezelfde verkeersregels voor. (al is er voor de fiets zelfs geen max. snelheid en voor de snor wel)
Vanuit dat oogpunt vind ik het een beetje inconsequent (schrijf je dat zo?) dat ze voor fietsers dan geen helm verplicht stellen.
Ik vind het iig een beetje overtrokken. Ok, het is veiliger maar dan kunnen ze de helm voor voetgangers ook wel verplicht gaan stellen. Op een gegeven moment wordt alles verplicht/verboden....
Ik vindt dat dit gewoon je eigen verantwoordelijkheid moet zijn, net zoals je nu (nog) zelf kunt kiezen of je op de fiets wel of geen helm op doet.
kan ook als je loopt...Originally posted by Wimo
ik vind het geen onzin... ook met 20 kan je dood gaan als je op je kop valt..