Wii

kheb net bij mediamarkt een wii-stand bekeken. Het beeld is echt verschrikkelijk slecht. niks beter dan game-cube en zeker naast een xbox 360 valt het op.
 
is dat serieus bij jou gebeurt :X kan me echt niet voorstellen dat die controller uit me handen vliegt

3010nd3.jpg


Fanatiek spelen = gevolg, zweterige handjes. Touwtje dat knapt = gevolg, kapotte TV.
Niet mijn tv nee. :)
 
mja had op Gameplay met de Wii gespeeld en je hoeft echt niet zo hard te raggen met die remote om lekker te kunnen spelen :p daarom snap ik niet hoe die gasten dit voor elkaar krijgen
 
kheb net bij mediamarkt een wii-stand bekeken. Het beeld is echt verschrikkelijk slecht. niks beter dan game-cube en zeker naast een xbox 360 valt het op.

Grafisch valt het inderdaad tegen. Maar het concept is compleet nieuw... Dát vind ik dan wel weer super leuk. :)
 
misschien weet ik er wel 1 voor je, winkel eigenaar heeft ze besteld, maar heeft door prive omstandigheden zijn zaak gesloten voor even....

zal er weer langs gaan zodra ze open zijn, wie weet heeft hij nog wat.
 
BojT;21.tinypic.com/3010nd3.jpg[/IMG said:
Fanatiek spelen = gevolg, zweterige handjes. Touwtje dat knapt = gevolg, kapotte TV.
Niet mijn tv nee. :)


vraag me echt af hoe je dat voor me kaar krijgt, dat je iets te fanatiek bent ken ik geloven, maar heb zelf es me tv laten stuiteren, en hij was nog prima, ook een oude beeldscherm (tv) proberen in te tikken met een hamer, en verbaasde me eigenlijk dat je best wat kracht moest zetten.

nu lijkt die wii controller mij niet zo zwaar dus moet je of ontiegelijk hard gooien... of zijn de nieuwe (flat/plasma) zooi, hun glas gewoon dunner?
 
Heb er dit weekend ff mee gespeeld, broertje van mijn vriendin had er eentje besteld. Echt heel gaaf concept van Nintendo! Maar zou er zelf niet eentje kopen...
 
Back
Top