Wii

Hm thanks voor de Link! heb de stappen uitgevoerd en volgens mij werkt het nog ook :D

Homebrew channel staat erop, en de boot 2 is ook gelukt.

Alleen wat voor type spellen moet je hebben? gewoon via torrent downloaden en op cd/usb zetten of?

Mijn wii was al omgebouwd, alleen de omgebouwde spellen las hij toen niet....


/Edit lees nu pas dat het via cd's niet mogelijk is met 4.3e, hmm, dan moet ik toch maar uitzoeken hoe het zit met die usb loader..
 
Last edited:
Kak x| Ik kan nergens een goede usb loader vinden met die cios 2. al die links werken niet meer, dus krijg ik die usb loader er niet op, heb ik er nog niks aan :D
 
Thanks man, gebruik je het zelf ook?

Wat moet ik nu precies doen na het downloaden? eerst die cios op dat kaartje, dan in de wii en instal.

En die usb loader moet toch enkelt op een HD gezet worden? samen met de spellen? Wat voor type spel heb je nodig? die van iso, of pal of?
 
ik heb geen idee, ik heb geen Wii..

ik heb ff gegoogled op 4.3E usb loader cios :p

PAL/NTFS hoef je nu volgens mij neit naar te kijken (PAL is europa o.a en NTFS is US)
 
Ik had een tutorial gelezen, en daar stond dat je als eerste dat cios bestand op je sd kaart moest zetten, dan de wii in, en installeren, alleen hoe the f*ck installeer je dat op de wii? mij lukt het niet iig..

Die handleidingen snap ik echt geen reet van soms x|
 
Ik ben die dag van de softmod ook een tijdje aan het kloten geweest om de usbloader werkend te krijgen. Heb nu de configurable usb loaders ofzo aan de gang en werkt prima.. Ik klap met WiiBackupmanager de spellen @ usb HD en dan gewoon aan de Wii hangen.. heb nu 2 games gehad die heel vaag/niet werkte... rest doet het prima :D
 
En doen de originele spellen het ook nog? Is die mod ook terug te draaien btw?

Mod is simpelweg terug te draaien door je Wii terug naar fabrieks instellingen te krijgen.

Heb mijne nu ook eindelijk werkend (versie 4.3). En het werkt echt super! Usb loader doet het goed. Heb nu z'n 20 spellen en zoek er soms nog wat bij. Maar de combinatie met harde schijf werkt echt goed!
 
Back
Top