Wii

Hij stond laatst in het krantje van de Mediamarkt voor deze week. Kan dus goed zijn dat zij een levering binnen krijgen. Misschien even bellen??

me broer heeft de zijne vandaag gehaald op reservering bij een top 1 toys

hij is echt meesterlijk :D

ze hebben gewoon een nieuw iets uitgevonden, ik kan het bijna geen gamen meer noemen, maar gewoon een sport ofzo

ga vanavond die kant op met mn slaapzakje :+

lach me altijd kappot om dit soort mensen....

ik preorder drom dus altijd alles:P de wii laat ik langs mee heeen gaan... lijkt em leuk voor even maar meer niet..

de came cube moet ik ngo steeds scoren, nitendo heeft gewoon konings spellen...

Spelen noem ik, gedachte op nul en gaan, niet dat ik uren sta te denken wat ik nu weer moet gaan doen.

liep vandaag de dixons @ rotterdam in en zei tegen die man: 1x de nintendo wii aub :D

nou kreeg dus te horen dat het voor de kerst zeker niet meer gaat lukken, en er was al zo'n grote lijst dat ik er niet eens meer bijmocht :(

alléén de frs hierzo doet niet aan preorders, dus maandagochtend maar ff checken dan :)

haha, er waren al mensen aan het klagen dat ze gingen zweten, en spierpijn kregen:X

lazy fat fucks8P

moet ik me nu aangesproken voelen

maar iig me spieren voel ik goed, vooral na 2 uur boksen, jezus wat is dat intensief, maja natuurlijk niet zoals het echte boksen maar dan tog :P

goed voor het figuur, dat zeker

Leuk, zo'n wii... :rolleyes:

43yhu20.jpg

2djt212.jpg

44q90sz.jpg

Iets te fanatiek met honkbal, touwtje wat om je pols gaat knapte, kastje vloog tegen de tv...... :X

Leuk, zo'n wii... :rolleyes:

*kapotte tv pics*

Iets te fanatiek met honkbal, touwtje wat om je pols gaat knapte, kastje vloog tegen de tv...... :X

is dat serieus bij jou gebeurt :X kan me echt niet voorstellen dat die controller uit me handen vliegt

Back