This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wie heeft er nog meer goeie smaak ?

Originally posted by Johan:
Pffffff beter dat ik geen zusje heb dan !

Ik heb er thuis 2 rondrennen met 1 die 450,- aan rasta's in der haar heb hangen, de ander is de hele dag aan het bellen en dan gaan ze ouwehoeren dat ik veel geld uitgeef aan mijn scooter. Ik snap ze niet.

Over hardcore/hardhouse:
Allemaal wel leuk hor maar ik kreeg laatst Hardcore to the Bone ff te leen wel leuk hor maar dat was dus niks anders dan de ouwe gebeuk. Ik vond het 1norm eentonig: "Ken ik al, blabla".

Aangezien bij mij thuis de Top 40 dag in dag uit wordt gedraaid ben ik daar geen fan van maar gewoon een paar simpele, en relatief onbekende club/house nummers vin ik vet.

Rock CD's die je langzaam moet afspelen om een keer te verstaan wat ze nou eigelijk brulleh dat vin ik te ver gaan.

Eminem vin ik trouwens wel bruut, gewoon gaaf die albums van em.
 
Ja zusjes zijn ongelooflijke wezens, zeggen dat ik veel geld aan scooters uitgeef, terwijl haar Dr. Martens (waar ze 2 paar van heeft) net zo duur is als mijn For Race
...

Trance/Hardtrance rules...

Mauro Picotto vind ik errug goed...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:

Mauro Picotto vind ik errug goed...



Hmmz, ik vond Komodo de eerste 2x wel lachuh maar met dat 2e nummer liet ie echt zien dattie geen top dj is. = gewoon hetzelfde.

Neeej geef mij maar Tiesto, Armin, Corsten of Jean. En die andere goede die ik ben vergeten...

SvR
 
Geef mij maar gewoon relaxte hip hop!
zeker in de passat van een maat van mij! (hele vette bass kist achterin)

laterzz
Nils
 
Nilz: gisteren om 20:59 zei je precies hetzelfde, lekker nuttig
...

Tja, Sjoerd, daar moet ik je gelijk in geven...


Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ja zusjes zijn ongelooflijke wezens, zeggen dat ik veel geld aan scooters uitgeef, terwijl haar Dr. Martens (waar ze 2 paar van heeft) net zo duur is als mijn For Race
...

1 van mijn zusjes heeft nu 47 dreadlocks in der haar van 12,50 het stuk en vanochtend is er nog meer gaan halen !!!!!!
Als zij haar helm op zet (Nee geen bijzonder ding: DD zonder begrensers maar ze wil harder
) en ze komt op school heeft ze op haar voorhoofd 2 blauwe plekken door die dreads !!!!

Komodo is wel leuk alleen ik kan alleen maar rmx er van vinden waar dat achtelijke gejank in zit. Dat is et enige klote aan het nummer
 

Tja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden (ik crepeer op met moment, erm...
)...

Komodo staat ook wel op Napster, en dan niet de Save A Soul-versie (3:20 lang), deze duurt 3:39...

Greetz.
 
Trance roelt echt hard, Mauro Picotto is niet slecht, maar niet bijzonder...
Armin van Buuren is erg goed, so is Tiesto.

Ik vind de muziek van Megamind zeer goed...
Lekker hard, vooral hardhouse is heerlijke muziek!

Anderzijds is de chilltrance om het zo te noemen ook soms relaxed, album van York valt goed mee te leven, net zoals antiloop.

Toch roelen Hardhouse en hardtrance nog het hardst!
 

Met jou kan ik praten! York is echt goed, mooiste nummer vind ik Reachters of Civilization, en dan de Rank 1 remix, die dus op de sensation CD staat, die kan ik wel 3000 keer horen!!

SvR
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Met jou kan ik praten! York is echt goed, mooiste nummer vind ik Reachters of Civilization, en dan de Rank 1 remix, die dus op de sensation CD staat, die kan ik wel 3000 keer horen!!

SvR


Ik vind Farewell to the moon echt relax.. maarre, als je vooral van die muziek houdt kan je Robert Miles ook ff dl-en, das net
zulke muziek, en fastlane people-album van Antiloop is ook erg goed.
 
Originally posted by dennis:
NIRVANA ROELT GEWOON!!!!!!!!!!!!!

Sja, jammer alleen dat die Cobain dwd zelfmoord heeft gepleegd.

Ach, der blijven toch heel veel andere goede bands over... check op napster ook us:
Janez Detd (Take on me)
Eels (Flyswatter en Mr. E's Beautiful Blues )
Goldfinger (Superman)



[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 09 April 2001).]
 
pff wat een gekut over wat voor muziek je mooi vind. maakt mij niet uit. ik heb wel voorkeur voor dikke vette club muziek maar zoals cd van limp bizkit heb ik ook wel thuis
enne ik heb op de pc ook wel golden oldies staan
enne ligt er een beetje aan waneer je wat voor muziek wilt horen
limp bizkit in discotheek niet cool en klubbheads in kroeg ook niet helemaal de bedoeling
enne hardhouse explosian 2 vette cd
 
Korn
Marilyn Manson
Agresion
System of a Down
Coal Chamber
Deftones
Dreadlock Pussy
Green Lizard
Kittie
Linkin Park
P.O.D.
Papa Roach
Rage Against the Machine
Skinlab
Slipknot
Soulfly
Spineshank
BioHazard
Blindside
Linea77
Limp Bizkit (1e album dan)

Check This

Deftones komen hier in Friesland op Waldrock kicke.
 
Mauro picotto niet goed!!!??? Jullie kennen alleen die TMF shit van m zeker. Je moet s Metamorphoses luisteren van Mauro, echt wel vette shit.

BTW, voor mensen die mogelijkheid hebben om in Belgie te gaan stappen en van harde Trance houden. GA naar de Cherrymoon. Vette tent.

Die Dj daarvan is The Moon en clip is daar opgenomen. Alleen die song draaien ze daar dus nooit (te commercieel)


Verder zijn Blank & Jones gewoon super!
 
Originally posted by Raki:
BTW, voor mensen die mogelijkheid hebben om in Belgie te gaan stappen en van harde Trance houden. GA naar de Cherrymoon. Vette tent.

Verder Zillion en Illusion...

The Shaft moet ook kewl zijn, hebben ze pas geleden 2 maanden dichtgegooid, vanwege drugsgebruik... invalletje...

Greetz.