Wie heeft er nog meer goeie smaak ?

Lieuwe

Super User
Vandaag de dag hoor je bijna alleen maar van die trance muziek als je de tv aanzet hoor je weinig goeie muziek goeie muziekprogrammas zijn bijna uitgestorven op Rockzone en Wet&Wild na op TMF.

Geef mij maar muziek als Korn, Marilyn Manson, System of a Down, Dreadlock Pussy, Deftones enzz... dat is tenminste muziek en die lui kunnen tenminste instrumenten bespelen dat kun je niet zeggen van die trance lui
smile.gif


Ik speel zelf ook electr. gitaar en ik kan et iedereen aanraden want et is vet kewl vooral als je wat leuke apparatuur hebt, net zoals bij een scooter hoe beter de apparatuur hoe leuker het is
smile.gif
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Marilyn Manson vinnik dus echt een but, maar voor de rest is rock/punk of weedikut wel kewl. heb je wellus wat van Eels gehoord?? beswel chill en ik heb net de complete nirvana-unplugged in new york cd gedownload, ook gaaf.
smile.gif
 
Originally posted by Ruud:
ja tof man.. beetje boeren in een microfoon...

Wat, Offspring, Eels, Nirvana of Metallica ofsow??? dus echt niet!! gewoon chille muziek, vooral nirvana enzow, kan tenminste ook gewoon op de achtergrond....

Trance bennik altijd na een half uurtje wel zat van...
 
Tja, ik heb natuurlijk niet voor niets voor de naam prong gekozen. Misschien dat vele deze groep niet kennen omdat er al 5 of 6 jaar niets meer is uitgekomen. Ik speel ook electrisch gitaar (jackson rules). Verder luister ik ook veel naar death metal.
 
kewl, toch nog wat niet-trancers hier
wink.gif
death metal gaat me wat te ver, alhoewel een stukkie Sepultura soms wel grappig is. Kent iemand van jullie btw de groep Jaze Etd?? is de Belgische versie van Blink 182, best goeie muziek!
 
Nee, geef mij toch maar trance...

Mijn broertje (en vrienden) zijn ook van die mafkezen met electrische gitaren...

Mijn broertje is helemaal fan van o.a.
-Misfits
-Rancid

En zo is hij ook gekleed, spikes, buttons, kisten/Dr. Martins + rode veters
eek.gif
...

M'n zusje is zo'n alternatief meelopertje...

Greetz.
 
Trance is natuurlijk ook goed! en zelfs als je het niet goed vindt, altijd nog beter dan R+B=kut

Originally posted by Runner Rules !!:
Vandaag de dag hoor je bijna alleen maar van die trance muziek als je de tv aanzet hoor je weinig goeie muziek goeie muziekprogrammas zijn bijna uitgestorven op Rockzone en Wet&Wild na op TMF.

Geef mij maar muziek als Korn, Marilyn Manson, System of a Down, Dreadlock Pussy, Deftones enzz... dat is tenminste muziek en die lui kunnen tenminste instrumenten bespelen dat kun je niet zeggen van die trance lui
smile.gif


Ik speel zelf ook electr. gitaar en ik kan et iedereen aanraden want et is vet kewl vooral als je wat leuke apparatuur hebt, net zoals bij een scooter hoe beter de apparatuur hoe leuker het is
smile.gif
smile.gif
 
Hey! Ik vindt Soulfly (vroeger Sepultura) Vette muziek maken! Ik hou ook wel een beetje van the offspring, maar tegenwoordig gaan ze steeds meer op de commerciele tour.. is wel jammer.. vroeger maakte ze betere muziek... Ik drum zelf ook.. ik heb een drumstelleke op de zolder staan.. misschien kennen we een bandje beginnen?
smile.gif
groeten van Marcel

------------------
Save a whale,harpoon a honda
 
Klassiek? gewoon van vroeger enzo. Ik bedoel neophyte }>
tongue.gif


Nee, ik luister liefst trance ofzo, maar als een nummer van Marilin Manson is, bv disposable teens, dan zap ik nie hoor
smile.gif


OOk goeie R&B is ook niet verkeerd.

Ben gewoon beetje allround, met voorkeur naar trance
smile.gif
 
Ik ben zelf helemaal knettergek op trance, maar rockmuziek (a la blink 182 dan) gaat er de laatste tijd ook wel in omdat mn vriendin wel van rock houdt (en ook van trance gelukkig
smile.gif
)
 
Originally posted by Mr-Z:
ik heb een drumstelleke op de zolder staan.. misschien kennen we een bandje beginnen?
smile.gif
groeten van Marcel

Ik ben ook nog op zoek naar een band dus als er nog bandz zijn in Friesland die een gitarist zoeken heb de goeie spullen ervoor (marshall stack enzz..)
 
Originally posted by enrico:
Marilyn Manson is de grootste afgeragd man/wijf dat er op deze aardkloot te vinden is... Geef mij maar trance////

Hij ziet er niet echt super uit maar ja dat moet hij weten de muziek is verder wel zwaar beter
smile.gif
 
Back
Top