Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
wheelien op een scooter is ook voor sjonnies ;)

Als ik ergens een wheelie trek, krijg ik echt de meest vieze gezichten te zien.
Mensen denken snel dat je probeert stoer te doen ofso, maar het is gewoon leuk

(ik heb er trouwens schijt aan)

wheelien op een scooter is ook voor sjonnies ;)

Als ik ergens een wheelie trek, krijg ik echt de meest vieze gezichten te zien.
Mensen denken snel dat je probeert stoer te doen ofso, maar het is gewoon leuk

(ik heb er trouwens schijt aan)

dat ligt denk ik aan je uitstraling en hoe je wheelied... want als jij laat zien dat je langzaam en gecontroleerd kunt wheelien... dan weten ze dat je niet als een sjonnie aan het knallen ben...

sinds vandaag rijdt mijn scooter ook weer :D +ralf+
ik heb weer old school 50 cc.... en et rijd FAKKING sloom... niet harder dan 50 op mijn teller... mja.... alles gaat dr wel goed mee.... :D

wie uit zoetermeer stunt er met een zwarte slider?? die zag ik vandaag namelijk vanaf silverdome lopen met de scooter aan ze hand. was niet echt meer an het stunten:P

De meeste ouwe mensen zien denk ik het verschil niet tussen een gecontroleerde wheelie en een sjonniewheelie

Niet dat ik wheelies (stunten) voor sjonnies vind, ik doe het zelf ook, maar over het algemeen wordt het niet zo gewaardeerd

wie uit zoetermeer stunt er met een zwarte slider?? die zag ik vandaag namelijk vanaf silverdome lopen met de scooter aan ze hand. was niet echt meer an het stunten:P

hahah ja dat kunnen echt iets van 6 verschillende personen zijn :D
d'r zijn er namelijk nog wel meer die een zwarte slider hebben in zoetermeer en die stunten bij silverdome..

Begint hier in de regio wat minder dood te worden qua scooters, maatje is aan het oefenen op Slider, nog een kerel op Aerox en nog 2 op zipjes .. gaat ze allemaal wel aardig goed af na wat tips van mij .. echt wel vet om ze te zien oefenen en dat het steeds beter gaat ..

Vanmiddag dus wéér bezig geweest :p, lukt me nu om m'n benen iets meer te strekken al, dus gaat de goede kant op .. :)

Ik heb vandaag echt zwaar geoefend op cirkel wheelies. Alleen na een half rondje of na 1 rondje val ik naar binnen of naar buiten. En heeel erg vaak naar buiten. Het lukt me gewoon niet om die rondjes te doen.

Ik heb vandaag echt zwaar geoefend op cirkel wheelies. Alleen na een half rondje of na 1 rondje val ik naar binnen of naar buiten. En heeel erg vaak naar buiten. Het lukt me gewoon niet om die rondjes te doen.

Had ik ook last van, verholpen door men band echt HEEL week laten lopen..
Dat het voelt alsof je band van de velg afloopt ;p

Was net nog bij Arke stadion stuntee, waren er 2 motormuizen aant stunte..
kwamen helemaal uit eden ofso ;\ (dichtbij Arnhem, verrr weg van e'de dus). Zeiden dat dit gewoon een brute plek was :P

Vandaag bij een maat van me achterop zijn R1 gezeten. Niet normaal, 230 op provinciale wegen geknalt en wheelies bij het leven.
Bij de 160 ging het voorwiel pas naar de grond

Zal morgen wat filmpjes posten, komt wat geloofwaardiger over

Vandaag bij een maat van me achterop zijn R1 gezeten. Niet normaal, 230 op provinciale wegen geknalt en wheelies bij het leven.
Bij de 160 ging het voorwiel pas naar de grond

Zal morgen wat filmpjes posten, komt wat geloofwaardiger over
En dan tegen een boom rijden of op je plaat gaan... :rolleyes:

Sorry maar ik vind dit echt niet stoer eerder echt mongool :L

toch is het dom ook al ben je alleen op de weg kan der nog iets gebeuren windvlaag ofsow....stel je rijdt 160 op je achterwiel en der komt een onverwachte windvlaag van links dan ga jij gegarandeerd op je plaat.....reken daar maar op...

Status
Not open for further replies.
Back