Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
Pff, zit toch echt te twijfelen, wil het liefst eigenlijk ook een wheeliebar, lijkt me zo fucking vet .. maarjaa .. zit te twijfelen over hoe ik hem dan vast moet maken, want in mn kappen zagen enzo zie ik niet echt zitten ..

Misschien wel op de 'ophanging' van het achtervleugeltje, die zit vast met 4 schroeven, misschien kan ik wel wat maken zodat ik hem daarop vast kan maken .. maar zou dat stevig genoeg zijn .. ?

Gewoon in je kappen zagen, zo'n wheeliebar verdient nou ook niet echt de schoonheidsprijs. Mooi wordt het er allemaal toch niet op

Ja opzich wel, maar toch vind ik het zonde :p .. maarja.. voor een slider betaal je ook behoorlijk 2e hands ..

ik zou ook niet gelijk bij mijn nieuwe scooter (als ik nog beginnend stunter ben) een wheeliebar erop zetten... ik zou gewoon eerst flink oefenen waardoor je vaak op je smoel gaat en je scooter dus lelijk wordt....

dan heb je er toch wel poep aan en komt de wheeliebar vanzelf +ralf+

ik zou ook niet gelijk bij mijn nieuwe scooter (als ik nog beginnend stunter ben) een wheeliebar erop zetten... ik zou gewoon eerst flink oefenen waardoor je vaak op je smoel gaat en je scooter dus lelijk wordt....

dan heb je er toch wel poep aan en komt de wheeliebar vanzelf +ralf+

Zo is het hier ook gebeurt :P

Edit: men plaat van men bar raakt de grond nog steeds niet helemaal, hoewel ik al aardig wat schuivers op dat ding heb gemaakt. Hoe kan ik dit oplossen? Stukje inkorten?

Last edited:
Vanmiddag weer beetje aan het oefenen geweest, wheelie met 2 knieen op het zadel gaat nu zo lang als ik wil.. En ben aan het oefenen voor staan op m'n zadel..

Lukt nu alleen nog maar gehurkt zittend, wel al iets nr boven gekomen, maar het gevoel is echt vaag, heb het idee dat je niks meer ziet als je gewoon gestrekt met je benen staat.

Normaal zittend benen gespreid gaat ook gewoon enzo .. dus begin al wat trucjes goed te leren :) .. en het lukt me nu ook om te ver naar achteren te gaan zitten zodat ik fftjes geen gas meer hoef te geven, daar is een naam voor, maar weet het ff niet :P

Toen ik met men knie op het zadel beetje kon wheelien kon ik ook gaan staan. Had ik geen moeite mee. Als je staat natuurlijk gewoon naar voren kijken. En je voeten niet in het midden van het zadel zetten maar beetje aan het einde.

Persoonlijk vind ik dat de lekkerste manier omdat je dan je gewicht er op kan zetten en je dan maar beetje gas hoeft te geven om weer te corrigeren.

Verders heb ik vandaga best lang cirkel wheeleis zitten oefenen maar lukt me nog niet 8P. 1 en een half is men recor 8P. Ik kom in die cirkel en dan vaak val ik ineens weer naar binnen of buiten...
Ik zit dan met men knie op het zadel, stuur aardig dicht bij men borst en kijk naar de kant die ik op wil...

Vanmiddag weer beetje aan het oefenen geweest, wheelie met 2 knieen op het zadel gaat nu zo lang als ik wil.. En ben aan het oefenen voor staan op m'n zadel..

Lukt nu alleen nog maar gehurkt zittend, wel al iets nr boven gekomen, maar het gevoel is echt vaag, heb het idee dat je niks meer ziet als je gewoon gestrekt met je benen staat.

Normaal zittend benen gespreid gaat ook gewoon enzo .. dus begin al wat trucjes goed te leren :) .. en het lukt me nu ook om te ver naar achteren te gaan zitten zodat ik fftjes geen gas meer hoef te geven, daar is een naam voor, maar weet het ff niet :P

coasten ;) ik heb al vet lang niet gestunt ;(
alleen paar kansloze wheelies op men fiets... maar wheelies op fietsen vind ik voor sjonnies dus doe ik nooit :P plus dat t niet zo leuk is... Maaarrrr... alex gaat van het voorjaar hoogstwaarschijnlijk wel voor zijn motorrijbewijs :love:

Status
Not open for further replies.
Back