Wheelie filmpje/pictures topic #3

Advertisement - register to remove this

@ larsxs
je zegt goed naar binnen hangen en wiel omhoog houden .

maar ik klap na ongv drie kwart rondje om naar de andere kant
en krijg het gewoon niet voor elkaar ..
 
@ larsxs
je zegt goed naar binnen hangen en wiel omhoog houden .

maar ik klap na ongv drie kwart rondje om naar de andere kant
en krijg het gewoon niet voor elkaar ..

Nog meer hangen, je moet zorgen dat je voorwiel naar binnen "valt"... wanneer je dan weer gas geeft trek je hem niet gelijk te ver waardoor die niet naar buiten klapt
 
Weer even de foto's zodat teminste de 1ste pagina ff gevult is :p

[ir]http://i4.tinypic.com/6lay06g.jpg[/ir]

[ir]http://i18.tinypic.com/850ppfk.jpg[/ir]

[ir]http://i2.tinypic.com/6wqyw5h.jpg[/ir]

[ir]http://i19.tinypic.com/8acq26h.jpg[/ir]


En jah ik weet het, ik spoor niet. Kappen zijn rete duur maar ja, ik dacht zo van elke scooter die van mij is wil ik een wheelie op maken. Had al een hele tijd niet meer op het achterwiel gereden. Maar was het niet verleerd. Naar een paar keer had ik het dooie punt weer goed te pakken op de rox. Op de slider is het allemaal nog weer wat makkelijker. Kon ik binnen no time ook weer staan etc. Dat doe ik maar niet op de rox :p.

En als ik zou vallen dan zou ik huilen ja maar het is niet zo dat ik nu alles af wheelie of zo hoor :p.

En achterover vallen heb ik nog NOOIT gedaan. Altijd naar de zijkant of anders, maar niet achterover...
 
even vragen, ik wheelie wel graag met de fiets, maar kan het nog geen 20m volhouden omdat ik gewoon geen evenwicht vind:X Ik versta niet goed hoe je je evenwicht kan houden iig :p
Als ik het met de fiets niet echt lang kan, moet ik het niet met de scooter proberen ook zeker? of is het simpeler omdat een scooter meer weegt?
 
Oefenen. Uit reactie had ik altijd mijn voeten al bij de grond als het fout ging... Elke dag dat ik naar school ging oefende ik op het achterwiel fietsen met men fiets. GIng met mijn zus mee kranten lopen en oefenen. Gevoel moet je gewoon echt krijgen.. 1 heeft het sneller dan de ander. En vooral je vingers bij de achterrem houden! Die is super belangrijk.
 
Gasten!!
Kennen jullie mij nog :p
Is hier nog een beetje leven?
Lang geleden dat ik hier heb gekeken laat staan gepost :p

Boys van ES zijn nog Die-hard zie ik...
paar nieuwe namen...

Ik doe dr helemaal niks meer mee..
tot afgelopen week, broertje die 16 word, Komt een DNA voor woon/school verkeer en een zip sp2000 of een slider...

Wat zou ik moeten nemen om dikke wh33ly's te poppen?:p
 
Last edited:
Val blokken heb je zeker wel wat aan. Als je de orginele gebruikt teminste en niet die BCD troep. Die breken na 1 keer vallen.

Toen ik cirkels oefende ging dat wel eens verkeerd. 1 keer zelfs dat ik van mijn treeplank viel en op de weg stond met de scooter op het achterwiel en het gas open. Naar mijn ongeluk met die scooter ook door een stunt dacht ik van liever de scooter dan ik. Scooter is zo achterover geklapt op de wheeliebar en vervolgens op de pads. Pads gaan niet kapot...

Heb het ding regelmatig laten vliegen maar de pads gingen never nooit neit kapot....
 
hij kan wel uit ervaring spreken dat die valblokke bij hem geen nut hebben :+

koop dan een scooter die je nog niet heb gehad thomas :p
 
Valblokken hebben het bij mij perfect gedaan. Alleen toen ik achter mijn scooter aanrende en erw eer op wou springen verstapte ik me en sprong ik op de kappen 8P. Waren alle aanhangpunten kapot. Maar kappen waren niet gescheurt. Hoe vaak ik hem ook liet vallen.
 
kijk maar uit met die wheelies:p

ik fieste altijd op me achterwiel van me fiets en ging steeds harder totdat me fiets onder me vandaan reed:D

en toen was ik dus gevallen en was me kruisband half gescheurd en me knie band van me onder been gescheurd:p
ben er aan geopereerd zitten 2 schroeven in me knie en nu 1.5 jaar later nog steeds last van!

maar ben wel goedgekeurd voor SBO:p
 
ja zat ik ook al aan te denken iets wat niemad heeft...maja wat dan heh...
Liefst iets DD en LC...

En nu?

Zal is foto's zoeken, ben niet echt meer een new bee.. denk ik...
 
219.jpg


Vind dit wel een hele gave foto..geen idee wie het is...wel skils...
Moet je dit nou doen als je te ver achter overgaat?
 
Back
Top