Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
En jaaa hoor.. op mn bek gegaan.. was aan t wheelien op een weg met een auto voor me .. verder geen verkeer .. auto irriteerde zich ofzo .. dus ging volop in zn rem staan .. dus ik op een vage manier op mn bek gegaan .. maarja .. beetje lakstift en je ziet het al bijna niet meer :p zit zelf helemaal onder de schaafwonde :p

Haha :)

Heb ook wel is zoiets gehad, toen duwde iemand met een zwarte beta met zen voet me scooter beetje weg terwijl ik wheelie maakte... bleeft wel overeind :)

En dan tegen een boom rijden of op je plaat gaan... :rolleyes:

Sorry maar ik vind dit echt niet stoer eerder echt mongool :L

Mag je vinden, wat jij denkt doet me niks.

Maaruh die gast is motorcrosser, heeft MX3 gereden en weet als geen ander die R1 te beheersen. En ja een windvlaag... Als je met de auto op de snelweg rijdt kun je ook een stoeptegel op je voorruit verwachten, of een malloot die je van de weg beukt, of een boom die voor je op de weg valt

Ik weet wel dat je met deze acties het gevaar meer opzoekt, maar dat risico wil ik nou eenmaal nemen. Die snelheden op een R1 maak je niet vaak mee

filmpje is van een stukje boerenweg, niet echt spectaculair maar wel postwaardig denk ik

http://www.youtube.com/watch?v=jcfmTdrhqOo

En jaaa hoor.. op mn bek gegaan.. was aan t wheelien op een weg met een auto voor me .. verder geen verkeer .. auto irriteerde zich ofzo .. dus ging volop in zn rem staan .. dus ik op een vage manier op mn bek gegaan .. maarja .. beetje lakstift en je ziet het al bijna niet meer :p zit zelf helemaal onder de schaafwonde :p

haha... daarom wheelie ik ook niet snel achter aan auto.... mja... eigen schuld dikke bult....

en zo komt je wheeliebar toch steeds dichter bij :W

Wheeliede juist niet snel, met 30km per uur ofzo :p .. maarja .. ik heb nog een paar vette foto's maar die zijn allemaal 9mb .. waar kan ik die uploaden?

Had ik ook last van, verholpen door men band echt HEEL week laten lopen..
Dat het voelt alsof je band van de velg afloopt ;p

Was net nog bij Arke stadion stuntee, waren er 2 motormuizen aant stunte..
kwamen helemaal uit eden ofso ;\ (dichtbij Arnhem, verrr weg van e'de dus). Zeiden dat dit gewoon een brute plek was :P

Ciekels gaan juist makkelijker met hardere band....

en stunters uit Ede...

Jermey en zo homiej...
van www.playinitdutch.nl

Gozer heeft men slider toen geprobeert toen ik ngo men terugloopje er op had :P. Hij kon helaas niks laten zien op die dag omdat het terrein te brak was...

Maar cirkels lukken mij dus nog steeds niet... Halve cirkel en heeeeel soms een hele maar dan val ik weer naar buiten of te ver naar binnen...

En mijn plaat raakt de grond niet helemaal. Alleen de onderkant. Schaaft al aardig bij maar hoe kan ik er voor zorgen dat men plaat helemala de grond raakt?

Gozer heeft men slider toen geprobeert toen ik ngo men terugloopje er op had :P. Hij kon helaas niks laten zien op die dag omdat het terrein te brak was...

Maar cirkels lukken mij dus nog steeds niet... Halve cirkel en heeeeel soms een hele maar dan val ik weer naar buiten of te ver naar binnen...

En mijn plaat raakt de grond niet helemaal. Alleen de onderkant. Schaaft al aardig bij maar hoe kan ik er voor zorgen dat men plaat helemala de grond raakt?

je plaat? wtf lul je nou?? heb je het over je wheeliebar? als die niet netjes over de grond gaat dan heb een rekenfout gemaakt bij het vast lassen :z :idea:

en circle wheelies komen idd niet vanzelf aan waaien nee x| ik heb dr ongeveer 3 a 4 maanden op zitten beunen...

Status
Not open for further replies.
Back