Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
Thnx :P Iemand nog ?

ja... een goeie tip is het wheelie topic helemaal van voor naar achter door te lezen... +ralf+ staat echt veel in nml :P

mja.... voor normale wheelies... moet je hem iig GOED in je balans punt krijgen zodat je vaak zat moet remmen, dat je niet steeds harder gaat.... als je dat onder de knie heb en je wil andere truukjes leren is het een kwestie van oefenen oefenen en oefenen... er is niet 1 manier... gewoon doen en proberen...

zet em op

Ik kan ook wel hoog wheelien (zonder bar) opzich... maar deze doen m nog wel iets verder zo te zien... die maken 12 o'clocks zonder bar... wel nice :)

Die one handers jong als ik dat doe scheit ik em altijd... Om dan men rem hand los te laten vind ik te erg 8P. En ik kan nu beetje bochten met de knie op het zadel en met beide voeten op het zadel.. Alleen zittend lukt het me nog niet 8P.

En dat filmpje is al een x eerder langs gekomen. 1 jaar geleden of zo :P.

Bedank manne. Als ze loopt zal k gaan oefenne ! :P Moetje trouwens ' vet-veel-trekktracht ' ( zoals die n00bies t zegge ) hebben om te kunne wheelieën ? :P

Trekkracht is niet heel belangrijk, beetje meer vermogen als standaard is wel gewenst

Wheelien is voor mij voor 70% het dooie punt durven opzoeken (en daar overheen gaan om vervolgens met de achterrem te corrigeren) en 30% procent evenwichtsgevoel hebben

Binnenkort is de zebra rox aan t werk bij Easy Stuntin...

Stephan koopt m als t goed is... hij zei van wel iig... :W

Dus geen stuntende alex meer ;( :P

Trekkracht is niet heel belangrijk, beetje meer vermogen als standaard is wel gewenst

Wheelien is voor mij voor 70% het dooie punt durven opzoeken (en daar overheen gaan om vervolgens met de achterrem te corrigeren) en 30% procent evenwichtsgevoel hebben

Oja thnx. En hoever is die dooie punt ongeveer @ SR ? :$ DAn weet ik tot hoevere ik moe gaan. :)

Uhm ga op je scooter zitten, vraag aan een vriend of hij je voorwiel omhoog wil trekken (achterrem inhouden) en je in evenwicht wil houden. Vervolgens kijk je waar de scooter achterover wil vallen en waar de scooter voorover wil, daartussen ligt je dooie punt.

dat merk je vanzelf idd wel :rolleyes: en als je stilstaat voelt dat heel anders.

je moet hem gewoon fors omhoog trekken en dan als je merkt dat je bijna gaat remmen, op het begin is het keihard neerkomen e.d. maar zo leer je het.
je kan niet voelen van.. o hij zit hier...nu gas blijve geven... gewoon doen..
niet steeds die vragen stellen.

In het begin bouw je ze puur op vermogen. Dan denk je van shit te hoog. Maar hoe vaker je oefent hoe hoger je je wiel in de lucht gooid. Op het laatst zo hoog dat je niet steeds sneller gaat en je rem goed kan gebruiken. Dus gewoon gaan doen. Eerst gewoon zittende wheeleis goed onder controle krijgen en je rem leren gebruiken, en dan verder gaan.

haha gistere mn band lek gereden en nu liep ie dus langzaam leeg, maja vanmorge moes ik naar school en dahct hmmz dan maar met zachte achterband. hij liep heel langzaam leeg dus uit school beetje proberen

nu gaat het gewoon uit stilstand omhoog, dus voorlopig lekker met zachte band rijde :D

Status
Not open for further replies.
Back