Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
als je te snel remt kan je beter gewoon naar achter leunen en niet meer trappen soms doe ik ook trap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stop

snappie ?:*:p met handrem vind ik et moeilijker want ik kan niet goed en stuur vast houden en rem tegelijk :(

als je te snel remt kan je beter gewoon naar achter leunen en niet meer trappen soms doe ik ook trap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stoptrap/stop

snappie ?:*:p met handrem vind ik et moeilijker want ik kan niet goed en stuur vast houden en rem tegelijk :(

:D chek de layout

:P

Men slider leeft weer +ralf+ . Zal morgen wat afwerkign doen van de underseat en de wheelie bar en hem ff spuiten. Dan komen der ook ff wat foto's aan :)

gister zei je dat je het vandaag zal doen? ga je het morgen ook pas zondag doen dan? dan hou ik er rekening mee in mijn planning :+ :+

Van vering merk ik ook niks, alleen de bandenspanning .. misschien morgen nog even filmen met mhr team zipSp, ik en nog een sp'tje .. paar wheelies enzo .. maar hangt nog ff van het weer af ..

gister zei je dat je het vandaag zal doen? ga je het morgen ook pas zondag doen dan? dan hou ik er rekening mee in mijn planning :+ :+

je hebt nog gelijk ook :X :X :X

morgen 100% zeker weten :rolleyes:

Slider is nu weer helemala af en is klaar voor ene nieuwe periode. Nu word het weer afwachten wanneer men gaskabel knapt 8P

Edit: OMG dat filmpje met die rox is best ziek 8P.

Now eindelijks. Had er zin in om foto's te maken :P.

Hij moet nog drastische ingekort worden aan de zijkanten! Dus dat komt wel goed... Hoop ik :)

29o3ep2.jpg

4hmnxhi.jpg

2ylwlmc.jpg

Met die andere carb was het allemala goed. Kon ik hem vertikaal zetten en gewoon door rijden en hij gign niet lekken. Met deze carb gaat ie wel lekken en verzuipt ie em net zoals altijd. Dus moet nog ff kloten met de carb...

Oh jah men buddy sluit lang zo makkelijk niet als eerst en men kappen passen achter ook niet meer helemaal goed....

haha idd dat inkorten mag je wel even gaan doen...
maar vet hoor :)

en als je hem 12 o clock zet ligt je plaat dan ook netjes plat op de grond??
actie fotos :D

Dat nog niet. Maar dat slijt wel bij neem ik aan. Zal binnenkort weer es met de carb prutsen en dan als die goed is es ff proberen of ik em er op kan scrapen :P

jah wel beetje :P. Maar jah ik ben scheef, men scooter is scheef dus kan die ook wel scheef :P. Hij blijft staan als de ondergrond goed is dus boeiend :)

Hah vandaag een batavus city gekocht, zo'n omabrommertje met fietsmechanisme. Even opknappen en dan kijken of er mee gewheelied kan worden. Denk het wel, desnoods met de trappers dat voorwiel de lucht in gooien...

Status
Not open for further replies.
Back