Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
het wheelien op fiets (ja fiets, op scooter doe ik het nie meer) ging me nooit goed af (opoe fiets zonder handremmen etc.) maar door 1 simpele verandering in me houding gaat het echt veel beter :D ik hield altijd me armen gebogen waardoor ik meer gewicht op me voorkant legde.. nu strek ik me armen en het gaat stukken beter :D wou dat ik er eerder achter was gekomen :X nu nog ff naar station om een fiets met handremmen te halen :D

Waar is dat stadion? als jullie gaan meeten wil ik ook :~
Neem dan gelijk je ac cilinder mee sebas :+ :P

Nu werken ;( check jullie later :*

zozo... dat is echt een bad ass mother fucker actie 8) :D
@ verhaal van Marcelinho:
ik zag ook een keer een jongen wheelies op de fiets proberen en die hield ook zijn armen gebogen... toen zei ik dat als hij aan zijn stuur trok zijn armen tegelijk eens moest strekken... hahah toen ging ie gelijk achterover op zijn bek :W
het helpt dus wel degelijk ja! :)

lol @ foto langs popo :*

@ sebas, jah heb ik ook maar ik ben wel wat gewend met opoe fietsen:p me vorige had wheelie bar :* en achter en voor rem:p (handmatig) maar is gestolen :( nu een nieuwe gekocht voor 8,95 :* maar beetje zonde om die te verbouwen

lol @ foto langs popo :*

@ sebas, jah heb ik ook maar ik ben wel wat gewend met opoe fietsen:p me vorige had wheelie bar :* en achter en voor rem:p (handmatig) maar is gestolen :( nu een nieuwe gekocht voor 8,95 :* maar beetje zonde om die te verbouwen

8,95? of 895?

hahaha, ik heb nog wel een wheelybar staan voor je.
en rem zelf btje beune.
kan het btw ook wle btje op fiets zonder handrem, al1 gaat steeds harder enz.

edit: je moet trouwens gwn rustig zitten op je fiets, ik hou me armen altijd een beetje gebogen, zolang je zelf maar niet naar voren gaat hangen, zodat je 3 x trapt en dan al 30 km/u rijdt

Moet morgen die foto's maar ff schieten.... Nu te lui voor 8P.

Ik had men armen wel altijd ene beetje gebogen. Maar met gestrekte armen wheelied het wel net wat chiller jah. Maar kan het nu lang zo goed niet meer op de fiets 8P.

Oh jah als ik nara buiten loop, men schutting deur open doe stata daar ook zo'n auto met die mooie streepjes er op... Kan daar ook wel es een actie foto van nemen :P

hahaha, ik heb nog wel een wheelybar staan voor je.
en rem zelf btje beune.
kan het btw ook wle btje op fiets zonder handrem, al1 gaat steeds harder enz.

edit: je moet trouwens gwn rustig zitten op je fiets, ik hou me armen altijd een beetje gebogen, zolang je zelf maar niet naar voren gaat hangen, zodat je 3 x trapt en dan al 30 km/u rijdt

wheely bar was gemaakt van dat originele standaard ding van een opoe fiets:p verassend genoeg best stevig:p maar tegen dat sneller gaan heb ik een tip (I) gewoon af en toe niet meer trappen :p

wheely bar was gemaakt van dat originele standaard ding van een opoe fiets:p verassend genoeg best stevig:p maar tegen dat sneller gaan heb ik een tip (I) gewoon af en toe niet meer trappen :p

nee maar omdat je niet kan remmen kan je niet lekker op je dooie punt blijven karren en zit je er dus vaak iets onder, en daarom ga je steeds harder.

ik weet wel hoe ik moet wheelyen op een fiets ;)

mja drm zeg ik dat ik het niet kan op die oma fietsen, niet omdat ik me balanspunt niet kan vinden, maar omdat ik die rem niet gewend ben, als ik dan rem is dat te hard en kom ik meteen neer, maar ik rij ook niet zo vaak op opoe fiets ofzo, soms op die van me zus.

Status
Not open for further replies.
Back