voor dat geld lekker sparen voor motorrijbewijs en motor
dan gaan we gewoon weer verder :#
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar echt respect voor deze gast:
http://www.youtube.com/watch?v=CtrutzqF_DA
OMG die gast is echt goed :O. Doet echt vette dingen!!
Uhhh, auto?
Als je valt vind je het ook zonde. En als je echt wilt stunten moet je daar eigenlijks scheit aan hebben en denken: zolang ie nog maar rijd.
Ja opzich wel, maar toch vind ik het zonde.. maarja.. voor een slider betaal je ook behoorlijk 2e hands ..
ik zou ook niet gelijk bij mijn nieuwe scooter (als ik nog beginnend stunter ben) een wheeliebar erop zetten... ik zou gewoon eerst flink oefenen waardoor je vaak op je smoel gaat en je scooter dus lelijk wordt....
dan heb je er toch wel poep aan en komt de wheeliebar vanzelf +ralf+
Vanmiddag weer beetje aan het oefenen geweest, wheelie met 2 knieen op het zadel gaat nu zo lang als ik wil.. En ben aan het oefenen voor staan op m'n zadel..
Lukt nu alleen nog maar gehurkt zittend, wel al iets nr boven gekomen, maar het gevoel is echt vaag, heb het idee dat je niks meer ziet als je gewoon gestrekt met je benen staat.
Normaal zittend benen gespreid gaat ook gewoon enzo .. dus begin al wat trucjes goed te leren.. en het lukt me nu ook om te ver naar achteren te gaan zitten zodat ik fftjes geen gas meer hoef te geven, daar is een naam voor, maar weet het ff niet