Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
supervet filmpje man, heb m nu al 2 x gezien.

mooi gemaakt, wel 1 klein minpuntje is dat elke keer dat er een ander nummer op komt het stopt, en direct een nieuwe (misschien is een beetje faden wat beter)

wel even benieuwd met welk programma jullie bewerken (ik denk niet windows movie maker :P ?)

ik heb toch echt elk liedje in en uit laten faden, het lijkt me dan meer dat het aan jou computer ligt...
ik heb hier magix video deluxe 2006 plus voor gebruikt :)

haha best een lang ding!! :) maak eens een foto als hij 12 o clock staat (op je bar dus) :D iig succes met oefenen! :P

lother!

[IR]http://i105.photobucket.com/albums/m204/Ghandum/wheeliebar2.jpg[/IR]

Hier een foto van als hij op zijn bar staat, lang geen 12 o clock
Maarja, ben nog maar beginnend, het wheelien lukt steeds beter :D
Binnekort zal ik eens een filmpje maken,

vette shit gaste!!
jullie zijn echt flink vooruit gegaan (laatste filmpje wat ik had gezien was toen guido er net bij kwam :D)

Chingy - Intro (album Hoodstar)
Mr. Magic - What
Magic,Roy Jones Jr. & Trouble Tha Truth - Can't Be Touched
en de laatste was dus de nightrider theme song :P maar die wist je vast wel :D

danny doe je benen is op je treeplank!

zo leer je er nog vrij weinig van, je kan beter proberen hem eerst omhoog te krijgen met de voeten op de treeplank, en dan daarna pas leren spelen met gas+rem.

Die bar geeft mij een stukje vertrouwen, beetje meer lef tjah moeilijk uit te leggen,

Maarja vanmorge wou ik me scooter dus starte, is die harstikke dood |( Oftewel hij start niet meer, geen vonk of niks

van alles geprobeerd, mrja hoopelijk heb k hem snel weer aan de praat

Vraagje, als je juist wat veel power hebt (gaat niet over een scooter maar een vespatje) is het juist makkelijk of moeilijk te controleren als je wilt oefenen.

http://www.youtube.com/watch?v=KeJqehgwEks

hier een ideetje wat voor power hij heeft, geen auto wheelietjes (om zo maar even te noemen) maar achterover leunen doet al wel genoeg.
Zelf heb ik het gevoel dat ik het niet durf

Danny, kan je scooter staan op je bar en je achterwiel, zonder hem vast te houden? Anders is het kut, want dan moet je steeds versnellen om hem op de bar te houden. Beter kort je hem dus in.

zal straks ff filmpje posten

Status
Not open for further replies.
Back