Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
Ja, het is betonstaal zoals je op de achtergond van die foto ziet hebben we ergenoeg van liggen.
Ook een buigmachine, en knipmachines enzo best makkelijk

Ik heb nu de 2 rechte staven van de laatste 3 fotos nu zo gebogen dat ze recht naar achterstaan. Daar komt nog een dwars staafje tussen en daarop word de scraper gelast, een plaatje van 1 cm dik ofzo, moet nog even kijken

oke...
als je die plaat gaat lassen, zou ik hem gewoon op een platte ondergrond leggen, en dan je scooter rechtop tillen zodat de 2 staven metaal op je scrape plaat komen, zo zit je scrape plaat altijd onder de goede hoek ;)

Dan moet ik wel ff iets van plastic onder mijn benzine dop doen, want daaar zit een piepklein ontluchtingsgaatje en daar komt net zon zeik/pisstraaltje benzine uit,.. :P Beetje gevaarlijk om dat dan te lassen ;)

@ danny phantom: je gaat met je phantom stunten? of is dat een andere scooter waar je die bar op heb gezet? of heeft je scooter geen 19.7 pk meer?? :P

Ik heb straatscooter, en mijn sprintidng dan

op men straatscooter ben ik die wheeliebar aan het maken, daar ga ik dus mee stunten.. De bar was al gelast, alleen bleek iets te kort :X in ieder geval toen ik hem recht overeinde zette stondtie te schuin naar achter, dus heb hem ff 10 cm langer gemaakt.

Hij is verdomd lang vind ik wel :X, vanavond ff fototje posten als die afgelast is

Yeahh, en toen was de bar afgerond *D

[IR]http://i105.photobucket.com/albums/m204/Ghandum/wheeliebar.jpg[/IR]

Moet nog paar plekjes goed spuiten zie ik net,,

Die van mij vind ik ook best lang. Maar als ik hem dan naar boven ga buigen dan kan ik hem toch weer korter maken? Beetje Dom, maar wil mijn bar weer eens aanpassen.

haha danny wat een lel.

lukt het al wel een btje?

op me fiets vond ik het vrij lastig :P vaag gevoel om over je dode punt te zitten.
niet echt kunnen oefenen omdat me frame al snel boog :(

Nja, ik ben nog een beginneling.
Ik krijg me voorwiel omhoog alleen nu nog dat wiel omhoog houden :X

Ik heb het dode punt alwel leren kennen, maar moet nog leren me achterrem te gebruiken, waneer ik gas bij moet geven en het naar achter leunen etc..

Maar er is al een klein beginnetje :W

haha best een lang ding!! :) maak eens een foto als hij 12 o clock staat (op je bar dus) :D iig succes met oefenen! :P

Nieuw Easy Stuntin filmpje komt ALS HET GOED IS in de loop van de middag online!!

hij komt hier dan zeker te staan!

lother!

Status
Not open for further replies.
Back