Dennis said:ook voor je donna niet, als je het maar goed aanpakt, en ook met haar rekening houd:!
Dennis said:lees me laatste reply
nicoSRsport said:Mee eens 9||6
[5th]Nick said:Amen
Vrouwelijk genot is helemaal niet zo moeilijk, iedereen kan het doen, alleen je moet gewoon niet alleen aan jezelf denken, en ook eens aan de ander...
& het is heel belangrijk dat je met elkaar praat over wat fijn is en wat niet (als je wat gevorderd bent)
Is het jullie trouwens opgevallen dat mannen gek zijn op oral sex (duh) maar om hun vriendin oraal te bevredigen... ho maar
Mini-g said:Klopt, alleen denk dat je er niet zo erg bij stil staat de eerste keer.
Ach ja, mijn blok onder jouw scooter bedoel je?zjaaakie said:Met jouw scooter ja... :X
Titera said:3. geld niet voor iedereen gelukkig
Ja, vraag ik me ook af. Als je oraal bij je meisje vies vind, moet ze zich beter wassenDennis said:doorbijten met wat?
[5th]Nick said:En geloof me, je kan wel lekker bijdehand zijn en blijven vragen en niet geven, maar dan wordt zij er ook moe van na een tijdje en dat verneukt weer je sexleven
Ik vind gewoon dat het erbij hooreffe doorbijten jongens
[5th]Nick said:Is het jullie trouwens opgevallen dat mannen gek zijn op oral sex (duh) maar om hun vriendin oraal te bevredigen... ho maar
whaha.. wat een dom topic is dit toch ook.. Wel goed voor de lachspierenDennis said:en dan moet je niet (door)bijten natuurlijk 8P
[5th]Nick said:kk jongens, serieus... hadden jullie nou echt niet door wat ik bedoelde?
Dennis said:serieus, heb je nou echt niet door dat je al een uur in de maling genomen word