This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wereld Der Maagden

Nog maagd?

• Jep

Votes: 90 28.3%
  • Nee zot!

Votes: 228 71.7%

• Total voters
    318
Status
Not open for further replies.
Dennis said:
ook voor je donna niet, als je het maar goed aanpakt, en ook met haar rekening houd:!

Amen

Vrouwelijk genot is helemaal niet zo moeilijk, iedereen kan het doen, alleen je moet gewoon niet alleen aan jezelf denken, en ook eens aan de ander...

& het is heel belangrijk dat je met elkaar praat over wat fijn is en wat niet (als je wat gevorderd bent)

Is het jullie trouwens opgevallen dat mannen gek zijn op oral sex (duh) maar om hun vriendin oraal te bevredigen... ho maar

1. mee eens
2. daarom word het steeds lekkerder
3. geld niet voor iedereen gelukkig

Mini-g said:
Klopt, alleen denk dat je er niet zo erg bij stil staat de eerste keer.

nee klopt, omdat je te gefixseerd bent(of hoe je het ook tikt), je moet gewoon chill doen, je merkt vanzelf wel wanneer je er aan toe bent, en zei idem, niks forceren joh, hoeren neuken kan elke debiel,

1e x moet toch een beetje speciaal zijn, met een bijzonder iemand

Titera said:
3. geld niet voor iedereen gelukkig

En geloof me, je kan wel lekker bijdehand zijn en blijven vragen en niet geven, maar dan wordt zij er ook moe van na een tijdje en dat verneukt weer je sexleven

Ik vind gewoon dat het erbij hoor effe doorbijten jongens

Dat het een belgisch onderzoek is, kan er wel mee te maken hebben dat het niet erg representatief is voor de nederlandse jeugd. In Nederland gaat het er gewoon allemaal veel "losser" aan toe dan hier. Raar maar waar
Nuja, ik was er zelf ook niet bepaald vroeg bij en daar heb ik helemaal geen spijt van. Natuurlijk je mist wel wat, maar ik denk gewoon dat ik er nu meer van kan genieten nu ik wat ouder ben.
Ik had er natuurlijk ook wel serieus zin in op me 16, maar ik vond mezelf gewoon nog te jong. Nuja, tegen me 17 ongeveer iets meer dan een jaar verkeerd met een meisje die veel jonger was. Kwam er ook geen seks omdat ze wou wachten, had ik ook alle begrip voor.

Hoe een maagd aanvoelt zou ik nog in geen 100 jaar weten, heb nog nooit met een maagd geslapen Zal wel niet zoveel verschil uitmaken toch

[5th]Nick said:
En geloof me, je kan wel lekker bijdehand zijn en blijven vragen en niet geven, maar dan wordt zij er ook moe van na een tijdje en dat verneukt weer je sexleven

Ik vind gewoon dat het erbij hoor effe doorbijten jongens

je vat em verkeerd.
ik vind et heerlijk om tussen een lekker wijf dr benen te liggen.
en zei andersom -lucky me-

verveel me dood dan maar hier ouwehoeren

Ah ja, ik neem het er ook maar bij dat orale gedoe
Wel zalig als je je GF ziet genieten, geeft ook al weer wat voldoening

Dennis said:
serieus, heb je nou echt niet door dat je al een uur in de maling genomen word

Er wordt mij wel eens verteld dat ik wel eens wat langzamer ben ja

Maar daar heb ik jullie toch voor... forum-Homies

Status
Not open for further replies.