Welke uitlaat bij m'n MHR50?

dat kan ik ook nog wel lezen.... maar dan heb je nog steeds de verneukte vario achter... en 17,5 is gewoon klein!! ik zou een 19mm erop gooien! hele andere (lees betere) opbouw)
 
Of 22 he ruud
smile.gif


ff te duidelijkheid, mijn 97 tuned reed met Jolly 70 race ook als de brandweer, ging zo richting 115 teller.
Als ik em es laat honen, dan zal ik em nog es testen.

Dinsdag ga ik weer es wat vette zooi inslaan......
 
Jezus je weet er geen fuck van af ruud
ik rijd nu met alles standaard, behalve de cilinder , en de sproeier (74)
geen andere carb. standaard dus
standaard pijp
maar hij trekt hem echt zo door naar de 105... en verder ben ik nog nei gegaan ivm inrijden
maar er zit echt meer in dit ding joh
 
nee ik weet er nix vanaf..... kan iemand ff bevestigen dat ik er wel degelijk iets vanaf weet?

en waarom weet ik er nix vanaf? graag uitleg gevraagd... Als ik nou gezegd had: "koop een MHR team 70cc en je gaat harder" owkee dan mocht je dat zeggen maar heb ik zoeits dergelijks gezegd?? NEE!
 
Volgens mij heeft Runner een oogcontrole nodig bij de opticiën...
smile.gif

En ja hoor Ruud...je weet veel van scooters af. Je bent moeilijk in een foutje te strikken...
smile.gif
Samen zijn wij de uitlaatexperts van dit forum hè!!! (zie Yasuni C20 topic)
smile.gif
 
RunnerSP is een beetje een raar amnnetje is neit de eerste rare actie van hem hiero. Volgens mij hebben ze in wolfheze computers neergezet!

SvR
 
Runnersp50mhr,
je bent maar een raar mannetje met een grote bek
biggrin.gif

En lees eens een paar reacties van Ruud dan snap je zelf ook wel dat hij er heel wat van af weet
En waarom denk je dat Malossi een MHR50 pijp heeft ontwikkeld,voor de grap of zo?????
 
En dan nog vraag ik me af of ie zelfs 105 op de teller haalt met standaard uitlaat.
MHR 50 = ZEER ZEER VEEL TOEREN!
Standaard uitlaat = ZEER ZEER WEINIG TOEREN!
Dussuh, je cilinder kan geen toeren maken door de standaard uitlaat, MHR (vooral 50cc) levert zijn topvermogen bij een heeeeeeele hoop toeren... Dus waarschijnlijk rij je bijna net zo snel (langzaam...) als met je standaard cilinder!
Maar als jij graag wil dat wij allemaal geloven dat JOUW SUPERSCOOTER 105 op de teller gaat, GEFELICITEERD JONGEN, IK GELOOF JE!
 
Back
Top