Welke uitlaat en waarom bij DR 70cc???

Geasto-BlA_bLA

Well-Known Member
Hoi,

Ik ga binnekort een DR 70cc cilinder kopen en later ook nog een 19mm Dellorto carburateur(of MOET dit meteen?? anders vastloper?) Ik rij nu met een Samba 50cc uitlaat, deze is hoogtoerig toch? (voor de rest kijk mn profile) De cilinder wil ik meteen ook laten tunen (of is ongetuned eerst ook wel verbetering t.o.v. 50cc standaard cil.?) Welke uitlaat kan ik er later het beste bijkopen als ik weer wat geld heb? Een shot, 4race of....?? En is het afstellen van zo`n DR 70cc moeilijk? Bedankt alvast voor alle reacties!

Signing off...


------------------
Yamaha AeroX, Samba 50cc uitlaat, 78 sproeier, Race krukas en voor de rest gewichtjes enz wat standaard bij een samba wordt geleverd. enneh een krom stuur heb ik erbij (iemand erin geinteresseerd??)
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben trouwes niet dezelfde als die runner rulezz!!dus niet zeggen dat die topic al bestaat want bij mij gaat het om een aerox bij hem om een runner duh!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Yasuni R, Shot, For Race.
Ik zou voor de Yasuni R gaan, voor als je later die DR misschien gaat tunen.
Yasuni R + DR 70cc Tuned presteert vet!
 
Originally posted by Geasto-BlA_bLA:
Hoi,

Ik ga binnekort een DR 70cc cilinder kopen en later ook nog een 19mm Dellorto carburateur(of MOET dit meteen?? anders vastloper?) Ik rij nu met een Samba 50cc uitlaat, deze is hoogtoerig toch? (voor de rest kijk mn profile) De cilinder wil ik meteen ook laten tunen (of is ongetuned eerst ook wel verbetering t.o.v. 50cc standaard cil.?) Welke uitlaat kan ik er later het beste bijkopen als ik weer wat geld heb? Een shot, 4race of....?? En is het afstellen van zo`n DR 70cc moeilijk? Bedankt alvast voor alle reacties!

Signing off...



Samba 50cc uitlaat is dus voor de 50cc std. en een 50cc std. is laagtoerig, dus is Samba50 uitlaat laagtoerig en niet een hoogtoerige uitlaat wat de meeste gasten denken.
 
Duis je gaat nu een DR7- kopen haha oke dan wil je geen nieuwe kappen meer ofzo.

Je gaat zeker voor de prestaties en niet voor het uiterlijk
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Sorry voor de typfouten maar jullie snappen et wel neem ik aan.
smile.gif


Ok thnx Daanje

[This message has been edited by Runner Rules !! (edited 02 March 2001).]
 
Originally posted by Runner Rules !!:
Sorry voor de typfouten maar jullie snappen et wel neem ik aan.
smile.gif

Je kan je reply "editten"
Dat is dat 2e knopje van rechts op de balk met de tijd en datum.

Greetz
 
welke wordt het nou? de Yasuni R of de Gianelli Shot, op een getunede Dr.
ze zijn allebei even duur, en even mooi vind ik.
 
Originally posted by Runner Rules !!:
wat een klote gedoe met die speedfights

[/b][/QUOTE]

Moet je ook geen speedfiets kopen

[/B][/QUOTE]

En natuurlijk ook geen runner kopen, zijn ook waardeloze dingen, niet vooruit te branden
biggrin.gif
smile.gif
biggrin.gif
smile.gif




[This message has been edited by Geasto-BlA_bLA (edited 31 March 2001).]
 
Runner waardeloos... Ow hmmm... leg eens uit dan? Klinkt wel grappig iig
biggrin.gif


------------------
Gilera Runner SP > Metrakit 70cc SP, Yasuni R, 17 ½ mm Dell'Orto, MHR 108% drukveer, Hebo Clutch en 3.7 gram rollen

Top: 100 digi (+120 op de teller)
 
waarom is die Yasuni R beter op dr-tuned?
bij de uitaltentest siepelzone.nl staat dat de shot het best is voor 70cc minarelli. en de yasuni R ;t best is op piaggio.
of is dit bullshit?
 
die info komt uit de scootin en die testen op een evo 70 met 12mm!!!!!!!! carb en als die shot echt beter was dan zouden ze er wel allemaal mee racen in de wedstrijden maar het is wel een aardige uitlaat (kan alleen neit zo geoed tegen stoepranden ;-D )
en er schijnt een schot in te zitten ga ik maar is ff nader bekijken
/\/\zzl
 
Er zit geen schot in de Nardo/Shot...

Loopt heel aardig op Minarelli, maar die 70 Evo-test van Scootin' is idd een beetje waanzin...

Greetz.
 
Back
Top