welke carb. en uitlaat

ik ben nog aan het twijfelen welke uitlaat en carb. ik zal kopen voor mijn nrg.
iemand suggesties?

rest van de setup:

mhr team 70 tuned
carters tuned
polini evo as
hpi
malossi overange
malossi membraam
kort spruitstuk

ik zat zelf te denken aan 24/28 mikuni fs of 28 keihin d-slide

carb.mag rond de 150 euro koste en de uitlaat rond de 300-400 euro.
 
Advertisement - register to remove this

damn man. search is ff. Kijk bij de project pages wat hun allemaal gebruiken.. je noemt 3 pijpen. Alle 3 de pijpen zijn zeer goed en hebben zich allemaal bewezen.. Je ken je keuze gewoon zelf maken.. Hoeveel geld heb je ervoor over.. Carb precies hetzelfde.
 
c20 is gewoon bewezen goed.
maara, niet origineel.
als je origineel wil zijn, zorg er dan eens voor dat je de krd lekekr krijgt, of probeer een tjt :)
 
Originally posted by Sid
c20 is gewoon bewezen goed.
maara, niet origineel.
als je origineel wil zijn, zorg er dan eens voor dat je de krd lekekr krijgt, of probeer een tjt :)

Je gaat toch geen uitlaat kopen die slechter presteert om orgineel te zijn :S ,Mijn mening is dat je op pia snel last hebt van detonatie met een c20 of f1 icm een MHR cilinder door de vlakke flens ipv een kogel die in je cilinder steekt.Op een EVO heb je hier geen last van omdat de cilinder zelf ook vlak is. Ik denk dat je het beste voor een Team 2000 kan gaan ,of je moet bv een C20 aanpassen bij de flens.
 
Originally posted by sprintzip
Je gaat toch geen uitlaat kopen die slechter presteert om orgineel te zijn :S
als je het forum geregeld leest, moest je allang gemerkt hebben dat dat een geregeld opduikend argument is. :+
 
Ik zou voor een Mikuni 24mm flatside gaan, ik vind een 28mm d-side meer voor op tuned speed cil. oid. . Als uitlaat heb je erg veel keuze: Evo, c20, MHR team (2000), TJT f1, Hr 2,...
Als je origineel en goedkoop wil zijn, haal dan een big one racing, zal zeker ook niet verkeerd lopen.
 
Back
Top