welke set-up?!?!

Status
Not open for further replies.

Loefje

[Loefje|69|Magic Stick]
Oij,

Ik ga deze zomervakantie me scoot van AC naar LC ombouwen met de hulp van Teunioss en dus moet er een hoop nieuw gekocht worre.
Voor de radiateur, slangen en die zooi is inmiddels gezorgt maar er word nog meer gekocht. Zoals de cilinder, krukas enz.
Nu heb ik iets in me kop zitten om te gaan kope, maar ik wil graag es wete wat jullie hiervan vinden en wat jullie zoude kope. Ik wil vooral gaan voor het harde optrekken dus die cilinder word een 50cc.

LC cilinder --> Hebo kit € 200,-
Krukas --> Doppler € 95,-
Krukas lagers (C4) --> SFK € 35,-
Carbon membraanplaatjes --> Malossi € 20,-

Geef jullie sugesties ma es...ennuh blijf wel een beetje binnen dit budget eh!! (mijn prijzen zijn ruim genomen!!)

Gr. Blue69Dream@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

50

nou eigenlijk de 50...als ik die 70 neem is en veeeeel duurder en rij ik ook weer zo kankerhard...

zoude jullie iets anders doen/
 
k zou voor evo 50 gaan (kneem aan dat het hier over mina gaat)

lekker toeren blazen, en met een 19 en een leuke pijp, trek je zekerz.

maar als je niet zon hoge top wil en wel trekkracht, waarom dan niet gaan voor een laagtoerige 70 (DR).?
 
kan ook

ja kan ook zeker, maar geef ma es wa suggesties, maak ma es je eigen rijtje van cilinder, krukas, lagers en membraan.
er komt zowiezo een TJT promo 50 uitlaat op met een 17,5 mm DO dus daarom heen moet het gebouwd worre :)
 
Re: kan ook

Originally posted by Blue Dream
ja kan ook zeker, maar geef ma es wa suggesties, maak ma es je eigen rijtje van cilinder, krukas, lagers en membraan.
er komt zowiezo een TJT promo 50 uitlaat op met een 17,5 mm DO dus daarom heen moet het gebouwd worre :)

er is nog ergens een topic over uitlaten en cilinder, ff searchen.

maar ik zou dan toch voor een laag 70 gaan als je 17.5 neemt, een snelle 50 lust wel een slokje, en ik heb gemerkt dat een 19 net het ietsje meer geeft dan 17.5 (op evo iedergeval)

en in het std gewoon carbon klepjes doen, polini of malossi maakt niet uit.
 
70

ik kan ook voor een DR70 gaan ofzow maja...dan zit ik wel met kwaliteit..ik neem tog aan da Hebo wa langer meegaat indien ik hem met respect behandel :)
 
uiteraard

ja ok snap ik ook, ik vraag advies, en is het dan nie zo dat ik beter voor een kwaliteits 50 kan gaan in plaats van "gaar" 70cctje?
 
als je een snelle 50 neem (evo mhr enz) dan heb je meer slijtage dan als je een laagtoerige 70 neemt.

een 50 luistert heel nauw op afstelling en draait gewoon ontzettend veel toeren omdattie daar het vermogen uit moet halen.

dus het ligt eraan wat je wilt, heb jij goeie afstel kunsten en is het een scoot voor niet dagelijks gebruik neem een snelle 50.

maar moet jij iedere dag naar school/werk rijden, dan zou ik toch voor een 70 gaan (sport, kit cors enz) en ze zijn echt niet gaar, polini en malossi hebben gewoon goeie cils die lang meegaan.

mits goed gemonteerd en onderhouden.
 
Ja, koop een DR70/Due plus ipv een evo50. Aangezien je nu al over budget begint. Het verbruik zal dan ook een stukkie lager liggen.
Iedereen zegt ongeveer in dit topic dat je beter niet die 50cc kan pakken dus probeer eens naar tips te luisteren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top