Welke uitlaat op mijn set-up ???

R-U-D-G-E-R

AkA RaCe RuNNeR
ik heb een vraagje.
ik ben al een tijdje op zoek naar een hebo racing 2 uitlaat (2e hands) omdat ze nieuw best prijzig zijn.
maar ik kan hem nergens vinden.

nu staat in v&a een evo 6 uitlaat te koop voor een mooie prijsje.
nu wil ik weten of het veel verschil uitmaakt met die evo6 en de hr2 uitlaat.

ik rijd met een evo tuned,25mm,hpi enz.


Wie kan mij helpen
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou lekker voor de evo pijp gaan. Staat imo mooier op een grote scooter, bij een zip vind ik de hebo pijp wel goed staan. Verder presteerde bij ons de evo iets beter, maar dat was op een ander blok met andere cilinder.
 
Op de speed cilinder van Joor presteerdie die evo pijp volgens mij dik een pk minder als de HR3 en de speed2000. Hoe die het op een evo tuned gaat doen kan ik je niet vertellen, maar op een speed is het in ieder geval niet aan te raden...
 
als het lukt

is dit de evo 6 pijp ??

tim,%20evo%20pijp%20in%20hand.jpg
 
Originally posted by R-U-D-G-E-R
oh nu weet ik het nie meer.

met welke uitlaat is het dan te vergelijken (de evo 6 uitlaat).

*hr2
*c20

Opzich zijn dit allemaal vergelijkbare pijpen. Daarmee doel ik op evo, hebo R2, MHR speed, c20 enzo...

Ze doen niet verschrikkelijk veel onder voor elkaar. Wil je echt de laatste 0,2pk uit je scoot halen, dan zul je het toch moeten gaan testen op een vermogensbank. Anders zou ik gewoon de pijp nemen die jij het mooiste vind. Die 0,2pk zal je zelf weinig van merken op straat...
 
ja dat is de evo 6 pijp op de foto...
Maat van me (JohanV @forum) heeft m volgens mij ook namelijk..
dus pm hem maar of sow..
Hij weet er vast wel meer van aangezien hij de jolly,Hebo en Evo6 pijp in zn schuurtje heeft liggen..
 
Last edited:
Originally posted by -=MOL=-
Opzich zijn dit allemaal vergelijkbare pijpen. Daarmee doel ik op evo, hebo R2, MHR speed, c20 enzo...

Ze doen niet verschrikkelijk veel onder voor elkaar. Wil je echt de laatste 0,2pk uit je scoot halen, dan zul je het toch moeten gaan testen op een vermogensbank. Anders zou ik gewoon de pijp nemen die jij het mooiste vind. Die 0,2pk zal je zelf weinig van merken op straat...

het mooist vind ik speed pijp.
maar wou eingelijk hebo racing 2 pakken.
omdat ik dacht dat het de snelste pijp was voor pia.

ik was helemaal niet van plan om een evo pijp te kopen maar nu kan ik er 1tje voor een goede prijs kopen.
dus als hij goed presteerd net zoals hr2 kan ik beter een evo pijp kopen
 
Originally posted by R-U-D-G-E-R
het mooist vind ik speed pijp.
maar wou eingelijk hebo racing 2 pakken.
omdat ik dacht dat het de snelste pijp was voor pia.

ik was helemaal niet van plan om een evo pijp te kopen maar nu kan ik er 1tje voor een goede prijs kopen.
dus als hij goed presteerd net zoals hr2 kan ik beter een evo pijp kopen

De beste pijp voor pia.. Hoezo dacht jij dat dan?

Een beste pijp is er niet. Welke pijp het beste is hangt af van de rest van je blok, dus welke cilinder je gebruikt. Een hebo racing 2 legt het waarschijnlijk af tegen een tecnigas op een standaard cilinder. Terwijl op bijvoorbeeld een evo70 of MHR speed de hebo het wel weer beter zal doen.

Hier is dus weinig zinnigs over te zeggen.

Koop lekker de pijp die jij mooi vind en voor een goede prijs kan krijgen. Het verschil is imo alleen meetbaar tussen dit soort pijpen. Echt voelen doe je het niet, hooguit als het 500 toeren verschil maakt ofzo.
 
ik wil een hr2 pijpje maar is 2e hands niet aan te komen.
toen zag ik de adv van de evo 6 pijp voor een mooi prijsje.

mijn setup.

*evo tuned
*hpi
*25mm dell
*malossi 25mm recht spr
*vl 11 memb
*evo vario
*evo snaar
*evo poelie
*mhr delta koppeling
*malossi sec en prim vertand.

zal de evo 6 of de hr2 pijp veel verschil uitmaken op mijn setup ???
 
Back
Top