Welke set-up is het best om hard te trekken?

W

White-aerox

Guest
Hey mensen,

Ik wil mijn scooter straks lekker opvoeren met 70cc set-up enzo maar het liefst laat ik hem trekken als een beest maar met een eventueel (relatief) lage top. Welke onderdelen kan ik daarvoor het beste nemen? Ik weet dus wel hoe je een scoot opvoert en met welke onderdelen maar nu gaat het mij erom welke onderdelen het best zijn voor trekken.

Greetz White-rox
 
Advertisement - register to remove this

Zolang je de DR niet gaat tunen op toeren/snelheid maar op kracht dan moet het volgens mij lukken met een dopje olie bij de benzine.
Ligt er wel aan welke scooter je hebt, want de ene heeft std. een betere krukas dan de andere.
 
Originally posted by Aprilia Ditech
Als je een DR 70 neemt, moet je dan ook een andere krukas kopen of kan de standaard krukas een DR aan??
nee dat hoeft niet.. als je em extreem tuned, (st 5/6) dan rad ik je een doppler ofzo aan/rito ook goed, maar voor std dr kan je krukas makkelijk aan
 
wil je hard gaan trekken?

manston 70cc stage 5 is-tuned
hebo racing 2
24mm mikuni vlakschuif
malossi overange set
carters tuned
hpi binnenrotor
dat wil wel van zn plaats :)

haha nee sorry wou ff leuk doen ;)
een DR 70 oid is wel leuk ja ;)
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
DR70
do 19mm
Yas R
Hebo clutch
Multivar

oid...



Weet er iemand hoe hoog de top dan zou liggen met een dergelijke setup???

En moet je de ontsteking ook aanpassen?? of heeft dit echt veel effect op zo'n setup??

//edit// nog n vraagske :) : kan je deze setup nog gebruiken voor woon/werk of slijt de bovenstaande setup te snel??
 
Last edited:
top is niet te zeggen. Elke scoot is anders en het ligt er maar net aan hoe je m afsteld.
Maar wat is de planing nu precies? Wil je echt zwaaar gek trekken en bedoel je dat top niet belangrijk is?
Hoeveel geld wil je uitgeven?

eddit: iedereen zegt wel dr70 maar je zegt zelf dat je al wat ervan af weet. Dr70 vind ik een beetje wat om mee te beginnen zeg maar...
Dus het ligt er ff aan wat je budget is en hoe gek je het wil hebben.
 
Geld gaat het mij niet om, dat is er wel, ik heb in totaal zo'n 600 te besteden aan onderdelen. Ik zie dan ook lieverd van een DR70 af omdat hij tog wat aan de goedkope kant is en ik heb er niet bepaald veel goeds over gehoord. Het mooiste zou zijn als ik voor die 8oo euro een set-up heb die lekker hard trekt maar een best wel lage top heeft. Het is tog mogelijk je scooter af te stellen op trekken ipv hoge top?
 
Als je genoeg geld heb zou ik gewoon ff een evo aan schaffen en een pen 12 krukas , 21 del of groter, spruitstuk, c20, vario enzo
Top ligt dan redelijk hoog maar je hebt dan ook gewoon bruute trek kracht :)
 
Back
Top