welke uitlaat op deze set-up

pro race tuned

pro race 70 tuned nr
ik kan er niet uitkomen wat voor uitlaat ik wilop me project nrg iedereen zegt t weer anders:S
set-up
-metrakit pro race 70
-doppler krukas pen 12 met gesleepe stang
-hpi binnerotor
-24 vlakschijf
-mhr koppeling enz....

zit te denken aan c20 ,hebo racing maar ik weet t nie !!!
help mij!!!!

mvg jeroen
 
Advertisement - register to remove this

DJ heeft getest met verschillende uitlaten volgens mij, misschien dat hij een uitdraai heeft, c21 gaat zeker wel goed lopen.

EDIT:// zag te laat dat het om pia ging sorry
 
uitlaat

heej gozer ja bedankt voor de tip maar ik denk dat t n hebo racing 4 word dit is een van de beste uitlaten ik was bezig met n team 99 die schijne ook heel goed te izjn maar hebo racing 4 schijnt ook egt heel goed te doen maakt nei uit op wat voor cil
mzzzlz
 
pro race tuned said:
heej gozer ja bedankt voor de tip maar ik denk dat t n hebo racing 4 word dit is een van de beste uitlaten ik was bezig met n team 99 die schijne ook heel goed te izjn maar hebo racing 4 schijnt ook egt heel goed te doen maakt nei uit op wat voor cil
mzzzlz

hebo racing goed op welke cilinder dan ook. daar zou ik toch maar niet zo zeker van zijn.
 
pro race tuned said:
heej gozer ja bedankt voor de tip maar ik denk dat t n hebo racing 4 word dit is een van de beste uitlaten ik was bezig met n team 99 die schijne ook heel goed te izjn maar hebo racing 4 schijnt ook egt heel goed te doen maakt nei uit op wat voor cil
mzzzlz

Waarom vraag je het als je toch voor de hr4 gaat?

Een pro race uitlaat is voor je cilinder gemaakt. Een pro race is een erg hoogtoerige cilinder dus daar zou ik ook een hoogtoerige uitlaat bij gebruiken:!
 
is de hr3 n geschikte uitlaat voor dese set-up dan ik vraag t maar want dit is me eerste project en t forum is dr niet voor niets dus als ik wal wil vrage kan da en dan moe je nie segge dat ik de search moet gebruike:S
 
iederen uitlaat zal verschillend presteren op een setup..daarbij komt nog dat je het goed af moet stellen e.d.

voor de rest zul je toch zelf moeten ervaren wat het beste rijd, en indd zoals ronnie al zegt.. een pr2 pijp is voor je cilinder gemaakt, en het is een zeer mooie pijp vind ik zelf, dus ik zou voor een PR2 gaan:)...
 
pro race tuned said:
is de hr3 n geschikte uitlaat voor dese set-up dan ik vraag t maar want dit is me eerste project en t forum is dr niet voor niets dus als ik wal wil vrage kan da en dan moe je nie segge dat ik de search moet gebruike:S

Je moet wel de search gebruiken, die functie is er niet voor niets, en daarmee had je het antwoord op je vraag al kunnen vinden.
 
mk pro race 2 ik weet ok allemaal nie hoe da werkt met die search dit is voor mij ook allemaal nieuw maar in iedergeval bedankt voor jullie tips en ik heb n hebo racing 3 gekocht dus maar afwachten hoe t gaat lopen:d
 
Back
Top