welke scooter kan ik het beste kopen?

gila_m0njeT

Well-Known Member
mYa t lijkt me duidelijk,, k word binnekort 16 en ik vroeg me af of dr hier iemand is die veel verstand heeft van scooters.. ik heb 3 modellen uitgezocht maar ik wil graag weten welke het beste is en waarom ..
duws als je me wilt helpen graag :role:

alvast bedankt,
jC


hieronder de modellen ;

1. gilera runner ;
Gilera-runner.jpg


2. aprilia sr50 sport ditech;
Aprilia%20SR%2050%20Sport%20-%20spiderman.jpg


3. yamaha aerox;
yamaha_aerox_groot.jpg
 
Advertisement - register to remove this

runner heeft pia blokje. sr50 ditech heeft een ditecht blok wel zuinig maar als je van sleutelen houd geen goede optie (nog). Aerox heeft mina horizontaal blokje.

Als je er later het een en ander aan wil veranderen zou k voor keuze 1 of 3 gaan. En ja best, wat is het beste...kan lange discussie worden pia <=> mina.....
 
ligt eraan wat je later wil, of je harder wil rijden of gewoon 45/ onbegrenst.

Als je em later echt nog snel wil maken dan zou ik geen ditech nemen dus met injectie motor.

misschien ff vragen of je mag testen met verschillende scooters.
 
jaah dat is het probleem juist ik wil misschien me scooter later op voeren tot een kmtertje of 90 maar k heb totaal geen verstand van scooters.. k ga dr vanuit dat me scooter het eerste jaar gwoon 45 gaat lopen..
 
heb gelezen dat ditech standaard de beste is in optrekken van alle scooters, dus dat is wel goed wil je er niet teveel aandoen
voor de rest is het natuurlijk smaak, vind die ditech iets heel mooi :)
runner vind ik eerlijk gezegd maar niets, door geen echte voetplaat verliest hij een beetje scootergehalte vind ik :)
maar denk wel dat je de runner het hardst kunt laten blazen
aerox is ook mooi natuurlijk, maar zo zijn er al wel 13 in een dozijn
/edit/ onbegrensd zal ditecht wel iets van 90 kunnen halen denk ik
 
Ik zou voor de runner gaan, als het maar geen purejet is, want dan heb je net als bij ditech injectie. Anders zou ik voor een aerox gaan, maar ik vind het bij een aerox zo jammer dat bijna iedereen er een heeft.
 
Dat je later misschien op wilt voeren naar 90 km/h zeg je nu.. :p als je eenmaal met opvoeren bezig bent wil je vaak steeds meer. Ik weet nog wel dat ik zei dat ik echt niet zo hard wilde gaan :p.

Verder is de keuze van Niek-H erg goed je vind een SR mooi en hij heeft een heel goed blok.
 
Back
Top