welke scooter kan ik het beste kopen?

gila_m0njeT

Well-Known Member
mYa t lijkt me duidelijk,, k word binnekort 16 en ik vroeg me af of dr hier iemand is die veel verstand heeft van scooters.. ik heb 3 modellen uitgezocht maar ik wil graag weten welke het beste is en waarom ..
duws als je me wilt helpen graag :role:

alvast bedankt,
jC


hieronder de modellen ;

1. gilera runner ;
Gilera-runner.jpg


2. aprilia sr50 sport ditech;
Aprilia%20SR%2050%20Sport%20-%20spiderman.jpg


3. yamaha aerox;
yamaha_aerox_groot.jpg
 
Advertisement - register to remove this

hangt er vanaf bedoel je achter schokdemper? of voorvork?

achterschokdemper is niet overdreven duur, maar voorvork :s dat is toch niet direct goedkoop te noemen, dus als je het over je voorvork had zou ik toch maar het bij je originele vork houden hoor.

voor je achtershokdemper kan je een sebac of fournales ofzo kopen, naargelang je budget natuurlijk :p

grtz en veel succ6 met die flikkers tegenover je huis 8P
 
alle 2 eerst ging 8er kapot maar k reed nogal ver naar huis dus ben heel rustig naar huis gereden en toen ging voor nog es kapot me dealer zei dat t met de druk had te maken ofzo ;s

k heb ouders dus t boeit nii zo veel hoe duur t gaat worde..

jah ben vnochtend weer aan gehouden :(
me licht van me fiets stond aan gaan ze nog lope zeiken dak me licht niet aan had?
jezus dan ben je toch blind :x
idioten ;s
 
mjah als ik mij nie vergis (ben het nu niet gaan opzoeke eh) kost een voorvork toch al rap minstens 250 euro en een achter schokdemper naargelang het model 50 a 150 euro denkek. zeker dat je dat de moeite vind om zoveel geld erin te investeren?

nu is je scoot toch nog onder garantie? dan maakt het toch niet zoveel uit. kans dat ze nog eens kapot gaan lijkt me klein he
 
Back
Top