UFF24
Well-Known Member
Ik rij nu al een tijdje met mijn cilinder rond en ik zoek wat anders.
Mijn vrienden rijden op een 70cc maar dat zit er voor mij niet in. Ik moet het op 50cc houden.
Daarom dacht ik dus aan een 50cc snel (alu cilinder)
Nu is het niet de bedoeling dat ik mijn krukas moet vervangen. Mijn scoot heeft zoon 7000km gereden ter info.
Nu voor de cilinder had ik de volgende in gedachten.
- Airsal CPI AC (50cc)
- Malossi Sport AC (50cc)
- BGM Alu (50cc)
Deze zouden op mij std krukas kunnen gaan maar is dit ook werkelijk zo. Ik heb een krukaspen van 12mm
Maar vooral ook de vraag. Hoeveel snelheid zal ik hiermee winnen.
En hoeveel toeren maakt zoon alu cilinder ongeveer
Mijn setup:
Std cilinder
Std krukas
Gianelli extra V2 sportuitlaat
12mm carbu - wordt 17,5mm met de nieuwe cilinder
Malossi miltivar vario
Varioring eruit
Stage6 MKII race koppeling
Polini speedbel koppelingshuis
Race bobine + race bougiekabel en dop
Topsnelheid:
rechtop zitten: 70 op gps, 75 op teller
Liggen: 75 op gps, 80 op teller
Mijn vrienden rijden op een 70cc maar dat zit er voor mij niet in. Ik moet het op 50cc houden.
Daarom dacht ik dus aan een 50cc snel (alu cilinder)
Nu is het niet de bedoeling dat ik mijn krukas moet vervangen. Mijn scoot heeft zoon 7000km gereden ter info.
Nu voor de cilinder had ik de volgende in gedachten.
- Airsal CPI AC (50cc)
- Malossi Sport AC (50cc)
- BGM Alu (50cc)
Deze zouden op mij std krukas kunnen gaan maar is dit ook werkelijk zo. Ik heb een krukaspen van 12mm
Maar vooral ook de vraag. Hoeveel snelheid zal ik hiermee winnen.
En hoeveel toeren maakt zoon alu cilinder ongeveer
Mijn setup:
Std cilinder
Std krukas
Gianelli extra V2 sportuitlaat
12mm carbu - wordt 17,5mm met de nieuwe cilinder
Malossi miltivar vario
Varioring eruit
Stage6 MKII race koppeling
Polini speedbel koppelingshuis
Race bobine + race bougiekabel en dop
Topsnelheid:
rechtop zitten: 70 op gps, 75 op teller
Liggen: 75 op gps, 80 op teller