Iemand een idee welke cilinder dit is?

Ligt aan wat de standaard compressie ratio is.. Als deze al hoog is dan is een andere kop niet perse nodig.
Maar als er wel een kop er voor is zou ik het zeker proberen, geeft je waarschijnlijk nog een beetje extra meer performance. Maar ligt ook aan of de cilinder snel getimed is.
Ik weet dus niet welke cilinder het is het merk weet ik nu. Maar het (model) om het zo maar te noemen weet ik niet. Compressie is al best wel hoog de vivacity wat gewoon 50 cc is heeft minder Compressie dan de aerox
 
Cilinder er af halen , en meenemen naar een Scooterzaak die er verstand van heeft , Online spullen bestellen is gokken .
Bij een goede Scooterzaak weten ze gelijk welk Type het is , tevens meten ze de Cilinder op ( Klokken) , wie weet is de Cilinder al eens gehoont naar een overmaat zuiger , dat kan je zo niet zien .
Opsturen naar een goede Scooterzaak kan natuurlijk ook , zoals naar :
DDL Tuning
Twins
Fred Motoren
en waarschijnlijk nog veel meer zaken die ECHT verstand hebben van Scooters , ipv die Internet Dozen schuivers
 
Cilinder er af halen , en meenemen naar een Scooterzaak die er verstand van heeft , Online spullen bestellen is gokken .
Bij een goede Scooterzaak weten ze gelijk welk Type het is , tevens meten ze de Cilinder op ( Klokken) , wie weet is de Cilinder al eens gehoont naar een overmaat zuiger , dat kan je zo niet zien .
Opsturen naar een goede Scooterzaak kan natuurlijk ook , zoals naar :
DDL Tuning
Twins
Fred Motoren
en waarschijnlijk nog veel meer zaken die ECHT verstand hebben van Scooters , ipv die Internet Dozen schuivers
Zal ik eens voor kijken k weet namelijk dat dat weer een vermogen gaat kosten.
 
Back
Top