Lucasvdb

New Member
Gisteren heb ik na een warmloper mijn cilinder maar eens bekeken. Kwam tot de conclusie dat op de een of andere manier het clipje van de zuiger losgelaten is waardoor het buisje tegen de cilinderwand aangekomen was een een groef van 1-2mm heeft gemaakt. (DR70, ~700km oud). Helaas dus genoodzaakt om een nieuwe cilinder te kopen. Ik twijfel tussen een airsal t6 (109€), top performances (135€) of weer een nieuwe dr70 (115€ excl kop) mijn voorkeur gaat uit naar de airsal maar weet niet of deze geschikt is voor mijn setup (misschien te hoogtoerig? Las iets over 9850 rpm, valt nog mee?)

Daarnaast heb ik het clipje nog niet teruggevonden, dus tips daarvoor worden ook gewaardeerd.

Setup
Vivacity 2t 2005
Leovince tt
Standaard carb (binnenkort vervangen met 19 of 21mm samen met inlaat stage6)
Polini vario
Mhr naaldlager
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Met Dr70 op Peugeot kun je prima de 12mm houden. Het is alleen niet echt vlot op een Peugeot. Dan eerder de Top performance, dat is een degelijke cilinder.

Misschien ff MP checken of er wat leuks op staat.
 
Back
Top