70cc vivacity welke sproeier

Drd evo

New Member
Beste leden,
Ik heb een peugot vivacity uit 2006. Ik heb hem gekocht met een 70cc malossi sport, yasuni terugloop, 17,5mm polini carberateur, en een powerfilter van polini. Nu wou ik de carberateur afstellen alleen stond de luchtschroef compleet dicht. Er zit nu sproeier 80 in. Mijn vraag is rond welke sproeier maat moet ik zitten?
 
Advertisement - register to remove this

Met powerfilter rond de 90 denk, maar waarom een powerfilter nemen? Het is onnodig op een 17,5mm carburateur, het verhoogt je verbruik onnodig en er treed meer slijtage op. Lekker teruggaan naar standaard luchtfilter.
 
Als de luchtschroef volledig dicht staat en de scooter loopt toch, zou ik eerst eens testen op valse lucht.
En als je dit gevonden hebt, carburateur goed inregelen en dan pas beoordelen op te rijk of te arm.
 
Met powerfilter rond de 90 denk, maar waarom een powerfilter nemen? Het is onnodig op een 17,5mm carburateur, het verhoogt je verbruik onnodig en er treed meer slijtage op. Lekker teruggaan naar standaard luchtfilter.
Ja ik heb m zo gekocht dan moet ik ff ergens opzoek naar een luchtfilter past gewoon een standaardluchtfilter op een polini carberateur is toch gewoon zelfde aansluiting of niet
 
Ja ik heb m zo gekocht dan moet ik ff ergens opzoek naar een luchtfilter past gewoon een standaardluchtfilter op een polini carberateur is toch gewoon zelfde aansluiting of niet
Ja dat zou moeten passen aangezien een 17,5 meestal dezelfde luchtinlaat heb als een 12
 
Back
Top