Peugeot vivacity 70cc. Welke Carburateur moet ik halen?

Moo020

New Member
Ik heb een Peugeot Vivacity met een 70cc! allen zit er nog een standaard carburateur op! mijn top speed is 60 op gps en 70 opteller maar heb een zeer snelle optrek! ik weet allen niet welke carburateur ik moet halen? Heeft iemand tips voor mij. En wat doet een grotere carburateur precies! Btw ben net begonnen:sweatsmile:
Dit zit er allemaal op!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot vivacity 2takt
Cilinder Airsal / Eurokit - 70 cc - Peugeot Verticaal - Luchtgekoeld
Airsal cilinderkop 47.6mm / 70cc T6 Peugeot verticaal luchtgekoeld
Uitlaat Mezoly voor Peugeot Verticaal 2 Takt 45km (Origineel model) prop er uit
Carburateur 12,5
standaard sproeier! weet niet welke!
Vario verwijderd!
Standaard trekveer en drukveer!
NGK Bougie dop! En bougie!
Denk deze! V-snaar Mezoly voor Peugeot 50cc 2 Takt
Koelkap cilinder Mezoly Peugeot Verticaal 50cc 2 Takt 1
Koelkap / vliegwieldeksel Peugeot verticaal 50cc 2 Takt luchtgekoeld
Luchtfilter TNT Transparant / Rood Peugeot Verticaal
5 gram rollen
 
Advertisement - register to remove this

17,5 MM Polini , of 19 MM Carburateur Polini , deze passen op het standaard Spruitstuk . nadeel van 19 mm is .. deze heeft geen elektrische Choke , 17,5 MM wel.
Luchtfilter zou ik standaard houden , alleen die Snorkel er uit halen , Powahh Filtahh heeft geen nut .
V snaar zou ik ook Polini nemen , of een Dayco .
Rollen en drukveer van Malossi.
Die Mezoly Rommel kan je beter niet aan beginnen , 1e klas rommel.
 
17,5 MM Polini , of 19 MM Carburateur Polini , deze passen op het standaard Spruitstuk . nadeel van 19 mm is .. deze heeft geen elektrische Choke , 17,5 MM wel.
Luchtfilter zou ik standaard houden , alleen die Snorkel er uit halen , Powahh Filtahh heeft geen nut .
V snaar zou ik ook Polini nemen , of een Dayco .
Rollen en drukveer van Malossi.
Die Mezoly Rommel kan je beter niet aan beginnen , 1e klas rommel.
Yo man,

Ik heb nu een 17,5mm carburateur en wil dus mijn standaard luchtfilter behouden zoals je zegt. Het past alleen voor geen meter, heb je tips?
 
Yo man,

Ik heb nu een 17,5mm carburateur en wil dus mijn standaard luchtfilter behouden zoals je zegt. Het past alleen voor geen meter, heb je tips?
Dan heb je een verkeerde Carburateur gekocht , ik rij met een 19 mm Dellorto , en mijn luchtfilter past gewoon.
Btw ... aan de achterkant van Dellorto zit een Adapter die ik er af kan schroeven , zo word de buitendiameter kleiner.
Tips ??? slang aanpassen.
Wat voor Carburateur heb je gekocht BTW....
 
Last edited:
Dan heb je een verkeerde Carburateur gekocht , ik rij met een 19 mm Dellorto , en mijn luchtfilter past gewoon.
Btw ... aan de achterkant van Dellorto zit een Adapter die ik er af kan schroeven , zo word de buitendiameter kleiner.
Tips ??? slang aanpassen.
Wat voor Carburateur heb je gekocht BTW....
Thanks voor de reactie, heb een 17,5mm van aliexpress gekocht. Heb nu een grotere aanzuigslang gekocht en luchtfilter gat groter geveild. Alles zit er nu op, snelheid word echter niet hoger (kan door verkeerde afstellen van carb en vario). Mooi projectje dus, thanks voor de reactie man!
 
Dan heb je een verkeerde Carburateur gekocht , ik rij met een 19 mm Dellorto , en mijn luchtfilter past gewoon.
Btw ... aan de achterkant van Dellorto zit een Adapter die ik er af kan schroeven , zo word de buitendiameter kleiner.
Tips ??? slang aanpassen.
Wat voor Carburateur heb je gekocht BTW....

Je kan horizontaal ook niet vergelijken met vertikaal..

Horizontaal heeft allerlei verbeteringen gehad.

Het is gewoon de keuze die ze gemaakt hebben van carburateur op het vertikale blok.

Overigens is het rubber wel aan te passen.

Er is een rubber te krijgen (of een compleet luchtfilterbox van een looxer tsdi.. Die zou er zo erop moeten passen met aangepast carb.
 
Back
Top