welke cilinder (aerox)

DRAGSTAR

Well-Known Member
ey

ik heb een aerox

met een leovincie zx
polini speedcontrol
17,5 carb
en power one krukas

welke cilinder zou hier het best op werken,moet ook redelijk kwa prijs zijn

mss een DR70 ofzo
 
Advertisement - register to remove this

jawel hoor, je zou je verbazen van hoe dat ding gaat presteren op een DR of malossi giet :L:) ik zeg ook niet dat hij WiCkED snel gaat zijn ofzo maar iig zal het niet slecht lopen, maar om hm nou op een corsa ofzo te gaan zetten , nee.
 
Roedi.. said:
jawel hoor, je zou je verbazen van hoe dat ding gaat presteren op een DR of malossi giet :L:) ik zeg ook niet dat hij WiCkED snel gaat zijn ofzo maar iig zal het niet slecht lopen, maar om hm nou op een corsa ofzo te gaan zetten , nee.

Nouw, wat zal die goed presteren.

Een droge boterham smaakt ook goed in vergelijking met een baal stront.:L

Gewoon dr70 nemen. Kost het minst en rijd goed. En die zx, tsja.
 
Roedi.. said:
net alsof een testbank alles zegt over hoe het op de weg loopt:) en het gaat hier over een DR en ZX dus begin niet te zeiken over een testbank :rolleyes:

Idd, je hebt geen testbank. En zelfs een standaard scooter kan op een bank. Ik denk dak hier geen moeite meer in ga steken.

Diegene vraagt advies. Vertel je ervaring.

Als 100 mensen een Zx klote vinden.
En jij vind de Zx goed.

Denk je dat de topicstarter em gaat gebruiken?
 
ik heb ook niet gezegt dat hij van wereldformaat is he ventje, hij vraagt of het redelijk goed gaat lopen en mijn ervaring verteld mij van wel, voor mij part legt hij er een doorzeefde std uitlaat onder weetje. tuurlijk kan een std scooter op een testbank maar wtf heeft dat met dit topic te maken?
 
Roedi.. said:
ik heb ook niet gezegt dat hij van wereldformaat is he ventje, hij vraagt of het redelijk goed gaat lopen en mijn ervaring verteld mij van wel, voor mij part legt hij er een doorzeefde std uitlaat onder weetje. tuurlijk kan een std scooter op een testbank maar wtf heeft dat met dit topic te maken?

op een testbank zie je precies of er verberingen zijn en hoeveel. algemeen bekend: een zx presteerd niet goed. EINDE DISCUTIE. weer ontopic.

@topicstarter: wat heb je nou beslist?
 
Back
Top