Aerox stnd cilinder welke uitlaat ??

Nizzell

Pomp die shit !
Yo

zeer binnenkort heb ik een nieuwe yamaha aerox 2007 de zwarte
pp.jpg


dus alles is nog standaart

dan rij ik hem gewoon 3 a 4 weekjes in

Dan wil ik hem gaan opvoeren

ik d8 eerst aan een yasuni r, dan wou ik de pijp gaan polijsten

toen d8 ik , ik neem een bidalot s2, die kan je al chroom kopen, dus hoef ik dat gezeik van polijsten niet te doen

maar toen las ik
dat mensen
makkeljik 90 a 100 halen als ie goed afgestelt is met een yasuni r of een bidalot s2(met standaart cilinder enzo)


ik wil me scooter ongeveer 70-80 laten rijden ? niet harder
pp.jpg


Lukt dat met een yasuni r of een bidalot s2 ?
bv als ik hem laat afstellen met lichte rolletjes
ik hoorde dat de top dan omlaag gaat en dat de scooter dan wel sneller optrekt

of is er misschien een andere manier om de top lager te krijgen maar dat ie wel goed afgestelt is ?

of misschien toch een andere uitlaat

vind de stage 6 chroom ook wel mooi
(kom niet zeggen techigas uitlaat, dan rij ik hem nog liever de sloot in )
pp.jpg



Kan iemand mij advies geven :S
p_online.gif
 
Advertisement - register to remove this

als je hem 70/80 wilt laten lopen, haal gewoon de begrenzing eruit, en als je hem dan netjes afstelt zal hij de 70, misschien net 80 echt wel moeten halen, ook geen gezeur met politie.

en tja, het ligt er een beetje aan wat je zelf mooi vind, zijn genoeg uitlaatjes voor je stnd cilinder. en ja technigas, mag dan wel goedkoop zijn, maar is opzich een leuk uitlaatje hoor, heb hem zelf ook gehad onder een stnd scooter, en met de rolletjes die erbij geleverd waren was mijn afstelling goed ding liep perfect. en heb ik toch nog bijna 1,5 jaar mee rond gereden.

Verder ligt het helemaal aan je budget en wat je wilt met de looks en de prestaties
 
ik wil van me standaart uitlaat af

vind een yasuni r mooi of een bidalot s2

maar k hoor dat die makkelijk 90 a 100 haalt

en dat vind ik te hard, krijg ik toch gezeik mee bij de politie

dus drom vroeg ik in deze topic

kan ik met een bidalot s2 of een yasuni r

hem afstellen
dat ik ongeveer 70 a 80 ga, dus topsnelheid omlaag

maar dat ik dan wel sneller op trek
 
denk je nu echt dat je zomaar 90/100 echte km's gaat?

een keer 80/85 echte km's haal mischien..

met een std uitlaat haal je een keer 70/75 echte km's , mijn vriendin haar aarox rijdt zo'n 75/80 echte km's met oude type std uitlaat (catalisator is er wel uit maar dat doet niks , verder alleen nog een Hebo vario met Polini snaar (kwam zo uit en liep goed , niet perse nodig ofzo) , ze heeft nu alleen een Gianelli Giant uitlaat , loopt net als de std uitlaat , trekt alleen net iets sneller.
 
met yasuni r gaat ge altijd over de 70 zitte, en met een yasuni afstellen is puur geldverspilling :)
ik heb nu stnd pijp vn 2003 das slechste jaar, en dies volledig verstopt, en ik haal met varioring eruit en iets lichtere loodjes al 65 op recht stuk
duz hou stnd pijp, andere vario en eventueel u prop (rondel) eruit halen als die erin steekt, dan zit ge rond u gewenste snelheid
en yasuni maakt hell lawaai (bidalot weet 'k begot nie) duz gaan de flikken zowieso meer aandacht aan geven :)
 
mja ,dan moet je niet klagen over snelheid en/of bekeuringen ;)

een stage6 uitlaat is wel goed ,maar dan zou ik gewoon de Pro nemen als je zeker wilt weten dat je een goeie uitlaat hebt.
 
90/100 op de teller gaat met gemak;)

Maar ik kan je aanraden om je uitlaatje niet te gaan polijsten, een keer regen en je pijp is bruin van de roest + dat het (imo) heel lelijk gaat verkleuren.

edit:/ sinds wanneer is er een chrome s2?
 
mijn eerste aerox reedt 105 op de teller met een bidalot pijpje , na wat kloten met een vario wat snaren , andere carb liep het 110 @ teller , lijkt leuk , ga je er met een auto achter houdt je een keer 85 over..
 
is de pro replica beter ?


dan een replica ?


en ik d8 dat dit een s2 was :s

0118080000A_hi.jpg


wat is dat dan ?

--------------------------------------------------------------
dus ik kan niet met een yasuni r , bidalot s2, of een stage 6 uitlaat chroom

rond de 75 rijden ? dat ie snel optrekt ?
met standaart cilinder?
 
90/100 op de teller gaat met gemak;)

Maar ik kan je aanraden om je uitlaatje niet te gaan polijsten, een keer regen en je pijp is bruin van de roest + dat het (imo) heel lelijk gaat verkleuren.

edit:/ sinds wanneer is er een chrome s2?

dan moet je je chroom verzegelen, en dan durf ik je er een jaar garantie op te geven, mits je het door mij laat doen
 
is de pro replica beter ?


dan een replica ?


en ik d8 dat dit een s2 was :s

0118080000A_hi.jpg


wat is dat dan ?

--------------------------------------------------------------
dus ik kan niet met een yasuni r , bidalot s2, of een stage 6 uitlaat chroom

rond de 75 rijden ? dat ie snel optrekt ?
met standaart cilinder?


een replica IS een Pro replica , maar de Pro replica is imo minder dan de Pro zelf.
 
het niet een antwoord op je vraag maar ik zou gewoon een goede tweedehands kopen niuewe zijn zeer duur heb er zelf een en voor dat je het weet wil je al een auto en dan zit je daar met je dure scooter
 
dat chrome ding is een s1, koop maar een s2 die is bewezen goed;),

@ machiel, wat een gelul. Daarom kan je ook beter een scooter van 200 euro kopen en nooit onderhoud plegen geen verzekering afsluiten en zo min mogelijk tanken. Helm is ook nergens voor nodig en als je dan tog bzeig bent voer hem hlemaal niet op want dat kost je boete's...
Koop dan geen scooter als je al op 75 euro tov een nieuwe uitlaat gaat bezuinigen.
 
Wil je niet veel harder dan stnd onbegrensd maar wel een chrome uitlaat: leovince zx :)

edit: bidalot S2 gaat makkelijk over de 80km/h hoor. Leuk geluidje wel, zeker met korte demper.
 
het niet een antwoord op je vraag maar ik zou gewoon een goede tweedehands kopen niuewe zijn zeer duur heb er zelf een en voor dat je het weet wil je al een auto en dan zit je daar met je dure scooter

die verkoop ik dan :p

ik wil gewoon zkr heid hebben

dat ik weet hij is motorisch goed ;)

daarom neem ik een nieuwe

en als ik 18 ben heb ik toch nog geen auto nodig

dan zit ik nog op school
 
Last edited:
Back
Top