E
Ennemenne
Guest
Zie titel:
Mijn setup nu is alles orgineel behalve gasveer + 19mm DO carb en Doppler krukas.
Ik wil nu een 70cc kopen die goed bij mijn setup past, graag een alu omdat deze beter koelt en je hoeft em niet zo lang in te rijden.. hoe lang eigenlijk?
Owja het moet goed rijden met een Handmade metrakit chroom pijpje, ik weet dat dit niet ideaal is maarja over een paar maanden komt er misschien een Yasuni R op.
Mijn budget ligt tegen de 200 euro aan
Nu nog wat kleine vraagjes:
-Waar haal ik een rechtervoorkap sticker vanaf voor gele aerox '02..?
(wil niet hele set @ 40 euro kopen)
-Heeft 19mm DO andere sproeiers dan originele carb?
-Heb ik ander membraan nodig? ik las er iets vaags over maarja weet
niet meer echt wat..
-Andere vario en koppeling is toch niet echt nodig?
Bedankt,
Robin
edit: nog iets vergeten, met tunen hoeft niet echt rekening gehouden te worden, misschien een beetje maar als ik het doe is het pas over een half jaar of misschien wel helemaal niet!
Mijn setup nu is alles orgineel behalve gasveer + 19mm DO carb en Doppler krukas.
Ik wil nu een 70cc kopen die goed bij mijn setup past, graag een alu omdat deze beter koelt en je hoeft em niet zo lang in te rijden.. hoe lang eigenlijk?
Owja het moet goed rijden met een Handmade metrakit chroom pijpje, ik weet dat dit niet ideaal is maarja over een paar maanden komt er misschien een Yasuni R op.
Mijn budget ligt tegen de 200 euro aan
Nu nog wat kleine vraagjes:
-Waar haal ik een rechtervoorkap sticker vanaf voor gele aerox '02..?
(wil niet hele set @ 40 euro kopen)
-Heeft 19mm DO andere sproeiers dan originele carb?
-Heb ik ander membraan nodig? ik las er iets vaags over maarja weet
niet meer echt wat..
-Andere vario en koppeling is toch niet echt nodig?
Bedankt,
Robin
edit: nog iets vergeten, met tunen hoeft niet echt rekening gehouden te worden, misschien een beetje maar als ik het doe is het pas over een half jaar of misschien wel helemaal niet!