Welke 70cc alu cilinder??

koper-rox

Well-Known Member
ik heb een yamaha aerox,, met een aantal spulletjes er onder
Malossi variateur en koppeling een bidalot c20 en een mallossi RHQ krukas en een 17.5 carb. maar dat ken naar een 19mm gaan,,.
ik zit nu te twijfele tussen een ''Stage 6 PRO 70cc alu''
& een ''Gilardoni 70cc alu'' welke gaat harder van die 2,,?? want ik wil de snelste ;) en een gozer die ik ken zegt dat als je een gilardoni 70 met een polini 4 race uitlaat er onder zet dat ie ook wel door gaat?! maar gaat ie dan sneller dan die stage 6,,
 
Advertisement - register to remove this

waarom geen stage 6 racing?
als je perse 1 van die 2 cilinders wilt die jij opnoemt, zou ik voor de gilardoni gaan, maar een stage 6 racing lijkt mij het beste.Sneller als een pro
 
welke 70cc alu cilinder?

waarom geen stage 6 racing?
als je perse 1 van die 2 cilinders wilt die jij opnoemt, zou ik voor de gilardoni gaan, maar een stage 6 racing lijkt mij het beste.Sneller als een pro

ik ben die gozer die die vraag stelde,, het gaat wel over een straat set-upje
en ik wil gwoon de snelste van die 2 ;) en mij vraag is ik heb nou een bidalot c20 maar rijd dat lekker op die gilardoni??
 
c16 rijdt wel goed op een gilardoni EVG, maar c20 zou ik niet weten.ik DENK dat dat een te hoogtoerige uitlaat is, maar het zal het beter op de gilardoni dan de stage 6 pro doen lijkt me.

off-topic; ik rijd ook gewoon op straat met s6 racing + c16;)
 
c16 rijdt wel goed op een gilardoni EVG, maar c20 zou ik niet weten.ik DENK dat dat een te hoogtoerige uitlaat is, maar het zal het beter op de gilardoni dan de stage 6 pro doen lijkt me.

off-topic; ik rijd ook gewoon op straat met s6 racing + c16;)

waar denk je beter over stage 6 of gilardoni?
DR,70 is ckr niks vergeleke die stage 6 PRO & die gilardoni??
want ik moet wel harder gaan dan de DR 70,, :p dat ZOWIEZO
 
dr70 rijd iig niet max op een c20 dat kan ik wel zeggen, dus dan zou ik toch voor de stage6 pro of de gila gaan..
voor dr70 moet je toch egt een shot ofzo hebben, want die pijp wil gewoon echt op die cilinder...
 
die stage6 cilinder heeft een vlinderpoort en die Gila niet geloof ik :)
dus die stage6 zou wel sneller mogen zijn denk ik..
maar op een c20 zal geen van beide cilinder untuned goed lope :)
 
zo'n pro heeft geen vlinder poort;) een racing wel,

de gila is de snelste van het rijdje.

Toch zou ik gewoon voor een stage 6 racing gaan. kan prima op straat :W.
Anders gewoon die c20 verpatsen en een mooie shot of c16 terug kopen voor op de gila;).
 
zo'n pro heeft geen vlinder poort;) een racing wel,

de gila is de snelste van het rijdje.

Toch zou ik gewoon voor een stage 6 racing gaan. kan prima op straat :W.
Anders gewoon die c20 verpatsen en een mooie shot of c16 terug kopen voor op de gila;).

is die gilardoni sneller??
is et een groot verschil of is daar bijna niks tusse te merke
met die gilardoni ken je 12 / 15 pk uithalen hangt van je set-up af,(weet niet of er on-getuned of getuned mee bedoelt word,, dat zegt scoot parts,,,
hoeveel verschil is dat dan met die stage 6 PRO
..
 
Back
Top