welke cilinder (aerox)

DRAGSTAR

Well-Known Member
ey

ik heb een aerox

met een leovincie zx
polini speedcontrol
17,5 carb
en power one krukas

welke cilinder zou hier het best op werken,moet ook redelijk kwa prijs zijn

mss een DR70 ofzo
 
Advertisement - register to remove this

nee ik hoef juist niet echt sneller,dus dan zal DR70 de beste keus zijn
(edit) En als ik nou die DR70 neem,zal dat dan ook goed o ptrekkracht zitten,dus bijv wheelies of als je gas geeft dan je voorkant omhoog komt :p
 
Last edited:
Nah auto wheelies denk het niet , als je helemaal achterover gaat hange mischien ;)

Zoals vele al zeggen , De dr-70 is gewoon een mooi cilindertje , voor een mooie prijs die past bij jou setup

Eventueel dump je die ZX en neem je er een Shotje bij. :)
 
RemcoV said:
Nah auto wheelies denk het niet , als je helemaal achterover gaat hange mischien ;)

Zoals vele al zeggen , De dr-70 is gewoon een mooi cilindertje , voor een mooie prijs die past bij jou setup

Eventueel dump je die ZX en neem je er een Shotje bij. :)

ik denk toch dat een yas r / bidalot s2 / polini for race beter looopt op een dr 70

maar als je autowheelys wil dan moet je toch gaan denken aan een top due plus, gianelli shot, leuk carbje, ... volgens mij.

maar als je nou een dr70 koopt en een yas r zal je wel redelijk makkelijk wheely's kunnen maken (geen autowheely's)

Correct me if i'm wrong
 
De ZX doet het nog heel goed hoor op een polini corsa!!
En ook op de DR70.
Op de corsa hebben we eerst de zx getest en daarna de polini for race 2 uitlaat.
De polini deed het maar iets beter dan de zx ...
Heel veel verschil was er niet te merken.
Raar maar waar!!

Ik heb ook nog met een DR70 en een zx gereden en dat ging ook wel redelijk goed vooruit, maar natuurlijk moet je alles goed afstellen he.
 
Back
Top